ceees-
Gast
|
gelukkig nieuw jaarXXX
ik ben morgen ook van de partij met jacob om uurtje of 1.30 /2 uur op workum
latttttttttter
mOOOIiiii zijn we met een beetje geluk met z'n vieren! Ben haalt mij geloof ik een halfuurtje later op, om 11.30. dus wij zijn er net wat eerder dan jullie (hangloose_kitesmiley) tot zo
|
|
|
jetzu
|
He, gelukkig nieuwjaar allemaal. Hier zijn ruiten gesneuveld met carbid knallen. later
|
|
|
Gertjan
|
gelukkig nieuwjaar allemaal vanuit Bedum
groeten Gertjan en Rick
|
|
|
piede
|
En, hoe was het kiten vandaag? Zijn er ook nog mensen die MORGEN, DINSDAG, van plan benne te gaan? Ik heb wel zin nl...
Jullie ook allemaal een Gelukkig nieuw jaar en veul Hail en Zeeg'n ient nije joar!
Dagdag!
|
|
|
Jurrien
|
allemaal een gelukkig nieuwjaar!!
was dik gezellig! mijn buurman had super vuurwerk dus ik heb me wel vermaakt!!
|
|
|
peter@ander pc
Gast
|
ik ben vandaag nog wezen kiten was echt super wind kon lekker knallen met mijn 6m
waar was iedereen, kater????
|
|
|
Jurrien
|
moest eeem sociaaal doen
|
|
|
cees-
Gast
|
En, hoe was het kiten vandaag? Zijn er ook nog mensen die MORGEN, DINSDAG, van plan benne te gaan? Ik heb wel zin nl...
Jullie ook allemaal een Gelukkig nieuw jaar en veul Hail en Zeeg'n ient nije joar!
Dagdag!
was lekker vandaag.... maar morgen word het wel vies weer (huilen_kitesmiley) ik heb opzich ook weer zin in!!! nu 3x gekite in 4 dagen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
De beste wensen allemaal, vandaag heelijk met de 8 gevaren
|
|
|
ceees-
Gast
|
hey peter... volgens mij sta jij in de nieuwe kitemag
pagina 28... helemaal links bovenaan...
|
|
|
jetzu.
Gast
|
Vandaag had ik ff een katertje. maar morgen gaat het los! mzzlll
|
|
|
Steven
|
Joo, iedereen een goed nieuwjaar toegwenst! Met heel veekl goede dagen, gister was iig een hele lekkere afsluiting van 2006, nu wachten op de foto's. Morgen ben ik er weer bij! Lekker slapen allemaal!
|
|
|
Jacobus
|
FOLLE LOK EN SEINE FOAR 2007! (De beste wensen voor 2007)
Vannacht halve binnenstad hier plat gebrand en ik heb mogen blussen. Deze mooie dag (na de nacht) afgesloten met een lekkere sessie op Workum! Heb nu al weer zin in de volgende keer.
|
|
|
peter.
|
morgen ook mensen te kiten??? 24 knopen lekker knallen ik heb wel zin
latter
|
|
|
peter.
|
hey peter... volgens mij sta jij in de nieuwe kitemag
pagina 28... helemaal links bovenaan...
hey jah das vet was echt een top dag!!!!
|
|
|
CeesV
|
ja, jeroen geert jan en ik gaan morgen weer naar workum... uurtje of 11 zullen we er zijn denk ik zo... moet eerst nog ff langs de dokter (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
okey nou dan ben ik er denk ik ook wel
|
|
|
big_ben_lair
|
veel plezier vandaag ik moet werken maar ben toch nog kapot van dit weekend
|
|
|
Jurrien
|
peter, piede steven, bruin... gaat/wil 1 van jullie morgen nog kiten?
probeer ik even vrij te regelen
|
|
|
CeesV
|
morgen gaat het wel knoeterhard waaien hea niet dat dat uit maakt, want volgens ben hebben ben en ik maandag windkracht 9 getrotseerd: http://www.yeah.nu/phpBB3/viewtopic.php?t=94zometeen hopelijk weer met m'n 9... m'n 12 is voor de zomer (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
hey jurrien heb je vrijgekregen? ik wil namelijk morgen middag nog wel effe mijn kitelooops showen dankzij bas kan ik ze eindelijk lekker loopen
|
|
|
cee4s-
Gast
|
waar gaan jullie morgen heen? ik wil morgen ook.. maar heb geen vervoer... dus misschien ff weer het zuidlaardermeer checken
|
|
|
Jurrien
|
hey jurrien heb je vrijgekregen? ik wil namelijk morgen middag nog wel effe mijn kitelooops showen dankzij bas kan ik ze eindelijk lekker loopen ik heb niks gevraagd... ik vraag morgen even is toch haast niks te doen.. ik bel je even
|
|
|
peter.
|
wie gaat er nog meer kiten morgen??? op workum
|
|
|