big_ben_lair
|
ha ha ik ga natuurlijk niet zeggen op dit forum dat ik met een naaimachine om kan gaan (shame_kitesmiley) maar ik neem aan dat de kite ook nog toonbaar moet blijven kleine gaatjes kan alleen plakken soms al genoeg zijn (aan 2 kanten) een scheur in je LE dat klinkt toch wel wat minder!
|
|
|
peter.
|
je hebt toch wel een moeder met een naaimachiene teminste die van mij maakt mijn kites atijd weer top
|
|
|
Jurrien
|
bimmer die gaatjes zijn geen probleem die kun je eventueel zelf doen... ik wil het ook wel doen... die scheur(tje?) zou ik overlaten aan een ander!?
|
|
|
Gertjan
|
ha ha ik ga natuurlijk niet zeggen op dit forum dat ik met een naaimachine om kan gaan (shame_kitesmiley) maar ik neem aan dat de kite ook nog toonbaar moet blijven kleine gaatjes kan alleen plakken soms al genoeg zijn (aan 2 kanten) een scheur in je LE dat klinkt toch wel wat minder! Ik kan ook beter met de naaimachine omgaan als moeders maar ik heb er geen tijd meer voor. Heb vroeger alle buggykites zelf gemaakt. Was toen nieuw en 2de hands veel te duur.
|
|
|
peter.
|
als er sneeuw licht gaan er dan vrijdag ochtend nog mensen naar lauwersoog????
|
|
|
Luko
|
ik naai ook als de beste
|
|
|
Luko
|
hou eens op peter er zijn ook nog mensen die hard werken
|
|
|
peter.
|
ik werk ook hard aleen 4 dagen in de week 12 uur per dag dus ik kan er ook niets aan doen da t ik meer vrij heb
|
|
|
Jurrien
|
als er sneeuw ligt neem ik wel vrij ik horde vanmiddag dat er dik sneeuw lag in hilversum
|
|
|
peter.
|
ik heb mijn 22 inch bar in gekort naar 18 inch (grinnik_kitesmiley) en de 27 meter lijnen naar 23 meter lijnen in gekort nu heb ik 4meter lijnen over wat gebeurt er als ik 4 meter lijnen aan mijn kite doen??? (hangloose_kitesmiley) heeft iemand dit al geprobeerd?
|
|
|
piede
|
ik heb mijn 22 inch bar in gekort naar 18 inch (grinnik_kitesmiley) en de 27 meter lijnen naar 23 meter lijnen in gekort nu heb ik 4meter lijnen over wat gebeurt er als ik 4 meter lijnen aan mijn kite doen??? (hangloose_kitesmiley) heeft iemand dit al geprobeerd? Dan heb je een kite met lijnen van 4 meter er aan. Dat hoef ik niet uit te proberen om daar achter te komen! Heb j je naish bar ingekort?? 18 is wel erg klein voor je 14 meter... Daar had ik nog wel een keer extra over nagedacht voordat ik dat deed! Ach, ander koop je toch gewoon een nije, kost maar 280 E
|
|
|
peter.
|
ik had 2 barren dus nu heb ik een 22 en 18
|
|
|
piede
|
ok, lekker bezig dan. De sneeuw komt hier pas vanavond en vannacht, dus morgenvroeg ff weer zien. Als er genoeg ligt, ff mooi plekkie opzoeken, lauwersoog is wel ver, maar wel een mooie spot! Een kleine windkracht 4 is genoeg voor de 14m dus we zulen zien.
|
|
|
Jurrien
|
lauwersoog ver? bij lauwersoog heb je wind en BULTEEN :D
|
|
|
Luko
|
gaad er fan wiekent noch wad gebueren
|
|
|
big_ben_lair
|
met een beetje geluk zondag blauwbekken op de blauwestad
|
|
|
zarda
|
ik ga denk ik zaterdag naar blauwestad want dan is de wind veel beter nog meer mensen die zaterdag gaan
|
|
|
big_ben_lair
|
ik ga denk ik zaterdag naar blauwestad want dan is de wind veel beter nog meer mensen die zaterdag gaan
zaterdag geen tijd :<
|
|
|
peter.
|
morgen vroeg kiten op lauwersoog bel me morgen vroeg maar of er wind staat ik heb wel effe zin
|
|
|
Jurrien
|
ligt er wel sneeuw dan? dat vraag ik me af... ik wil opzich wel maar dan wel vroeg
|
|
|
Jurrien
|
jammer te weinig sneeuw...
|
|
|
peter.
|
er ligt nu helemaal niks meer en het is nog maar 11 uur