peter.
|
och was dat die pool die ik onder weg naar polen zag fietsen???
|
|
|
wildasskiting
Gast
|
kijk ook een op www.wildasskiting.nl daar zitten de vrienden van het noorden, kun je mischien ook meetings voorstellen, wel ff knopje forum indrukken op die site want daar zitten ze .... groeten Rick nu kan je het wel aanklikken ... groeten rick
|
|
|
peter.
|
ik en boer hein zijn zo op workum nog meer mensen?
wind is helemaal bij getrokken
|
|
|
kiteone
|
Hey hallo, las dit op een site http://www.surfcenter.nl/meernieuws.phpKitesurfen Lauwersoog weer toegestaan Na maanden van koortsachtig overleg, en gelobby van div kite surfers en organisaties, is het dan eindelijk gelukt. Kitesurfen op de waddenzee is ter hoogte van de Hoek van de Bandt weer toegestaan. Binnenkort zullen we het officieele schrijven van de gemeente Dongeradeel op onze site plaatsen. Tot die tijd...veel plezier op het wad of is dit oud nieuws ?
|
|
|
big_ben_lair
|
wij zouden het toch eerder moeten weten dan die windsurfer in in siddeburen toch???????
|
|
|
cees-
Gast
|
volgens mij is dat al een oud verhaal, aangezien er zoveel nieuws items boven staan
|
|
|
peter.
|
jammer als het niet waar is, zal ik naders maandag effe naar gemeente huis gaan??
|
|
|
Jurrien
|
khad net al gebeld maar robs was al dicht!
zou echt te super zijn!
|
|
|
big_ben_lair
|
heeft er morgen nog iemand zin om morgen mee te gaan richting slufter of oostvoorne?
mirns dan maar?
|
|
|
peter.
|
ik had graag mee gewilt moet helaas weer eens werken ik hoop echt dat hvdb weer los is dan gaan we daar een feestje bouwen
|
|
|
kiteone
|
Lijkt er wel op, het bericht staat tussen allemaal 2007 berichten dus dat houd toch in dat die site up to date is !!!!!
|
|
|
peter.
|
jah idd, maar vind het zo wieso niet zoon goeie site dus vraag me een beetje af of dat wel actueel nieuws is
|
|
|
jetzu
|
Het lijkt mij toch dat als het nu wel weer toegestaan is. Dat we dat dan toch wel op de 1 of andere manier gehoord zouden hebben?
|
|
|
Jurrien
|
ik bel jack morgen
|
|
|
Gertjan
|
ik bel jack morgen
bedoel je de Jack van; nee sorry hebben we niet meer, volgende week krijgen we weer nieuwe binnen. Een week later; nee sorry is nog niet binnen gekomen, volgende week krijgen we ze weer binnen. Ok dan hebben we het over de zelfde Jack.
|
|
|
Jurrien
|
jah die jack bedoel ik (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
Jo! Ik ben ook weer terug, dit jaar niks gebroken, dus ik ben er gewoon weer bij! Ik krijg deze week mijn SS 07 barretje binnen. Zaterdag word er dus gekite... ja er wordt gekite! Gaat nl. een lekkere 5 waaien met +10 graden. Jus!
|
|
|
Gertjan
|
En Steven waar wordt die SS 07 bar dan aangeknoopt? een nieuwe kite?
|
|
|
kiteone
|
jow steven dat duurd nog 6 dagen, je hebt denk wat teveel vertrouwen in de weerman !!
|
|
|
|
Steven
|
Aan een Fuel 05 9 en 13. Leuk hé?!
|
|
|
peter.
|
hey cool ik ben foto van de week
|
|
|
|
Gertjan
|
Aan een Fuel 05 9 en 13. Leuk hé?! Die kites voelen zich wel in hun nopjes met de nieuwe eigenaar en andersom denk ik.
|
|
|