piede
|
heey ceesy! Ziet er goed uit voor morgen! Lekker veel wind! Het gaat er naar uitzien dat ik morgen ook wel kan!
Ik ben blij!
En kuper what are your plans??
|
|
|
CeesV
|
oke! ik heb mun pa niet gesproken gisteravond want hij kwam laat thuis. En ik moest vanmorgen vroeg krantjes lopen... ik hoop dat ie vandaag wat vroeger thuis komt! maar ik denk dat, als ik alles een beetje economisch indeel en 1 kite meeneem. er misschien wel 3 mensen in totaal in mun ma haar auto passen!!! ... maar ik hou je nog op de hoogte!!! p.s: de voorspellingen zijn zelfs nog beter als gister!!
|
|
|
Airlust
|
Jammer dat jullie zonder mij gaan kiten. Kunnen jullie niet gewoon beter thuis blijven, en Piede jij moet toch nog zoveel huis werk maken? Ga nou maar niet kiten.
Veel kitefun en denk aan mij als ik thuis voor de ramen sta te turen.
|
|
|
Airlust
|
aaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik hoor net van me zelf dat ik wel kan kiten morgen hoe laat zijn jullie er???
|
|
|
piede
|
@ kuper, de ma van kees die brengt ons, en die heeft een fiat punto, dus dat gaat niet passen met 4 mensen. Echt sorry, maar we kunnen er ook niks aan doen!
greetz piede
Misschien dat je nog andere mensen kunt regelen ofzo.. ik weet het verder ook niet...
|
|
|
Jurrien
|
haha ik wou ook niet mee kwas bij de vriendin ik quote op bruin die aanstaande zaterdag wel wou miss dat ik dan mee ga als het hard genieg waait!! later, hoe ging het trouwens?
|
|
|
CeesV
|
het gaat deze week flink vriezen!!! maar windfinder heeft voor zaterdag wel weer wat wind voorspelt!!! en het ging al stukken beter als op het zuidlaardermeer ... al moest ik best veel lopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
ja het was lekker om weeres een uur achter elkaar te kiten! En mn rhino echt es ff uit te probere.... Dat ding springt zo lekker hoog man, en de hangtime is heerlijk Nu nog lere goed te landen Maar goed, een andere trapeze is komende! Zal wel ff melde alsie binnen is en hoe mooi die is en hoe lekker hij zit. Greetings voor nu!
|
|
|
Jurrien
|
ik wil men nieuwe kite ook en moet ook egt een nieuwe trapeze deze heeft zen tijd wel gehad......
|
|
|
CeesV
|
hey!
wie gaat er eventueel zondag nog naar workum?
ps. piede; ik doe de enveloppe met je koortje zo op de bus.. dus je zal hem voor het eind van de week wel hebben!
|
|
|
Airlust
|
Ik denk dat het dan nog erg koud is -2 of zo
|
|
|
piede
|
yooo, bedankt ceesy voor de moeite... ik zou niet weten wat ik zonder moest... Over 4 weekjes ameland! ik hoop dat het weer een beetje meezit
|
|
|
Jurrien
|
zaterdag wordt hem ook niet mij veel te koud....
vet piede hoe lang ga je?
|
|
|
TtHoM@s
|
nou gefeliciteerd jongen het is jullie gelukt om van September 29, 2005, 02:59:26 am » TOT geplaatst op: Januari 25, 2006, 11:48:02 am meer dan 312 berichten te plaatsen en hiermee de 1e plaats behaald met het aantal berichten in een topic en dat met een man of 7 komt er nou een gronings feestje (misschien op zaterdag)
|
|
|
Airlust
|
Huu (geschokt_kitesmiley) O ja nu zie ik t we zijn op pagina 13 en toch gaat t ergens over kiten
|
|
|
CeesV
|
nou ... zaterdag een fuif in de 3? maaruh ... jullie gaan morgen zeker niet kiten? het word 2 graden, gaat dik waaien en ik ben morgen middag vrij!
|
|
|
steven @ MAC
Gast
|
ow.. een fuif? oke, vanavond gaan wij de stad in (grinnik_kitesmiley) wie gaat er mee?
|
|
|
piede
|
Steven op het MAC? Jongen wat doe je daar. Ik heb nog zo gezegt dat het beter was om daat niet te komen...
Jooo ik ga vanaaf ook nog wel ff de stad in denk ik! Haha, alleen wel een andere stad...
Ik ga trouwens voor een weekje na ameland, van maandag tot vrijdag... dikke shit! Lekker klaverjassen enzoo, bier dr bij! En natuurlijk tussendoor kiten als het weer het toelaat.
En o ja, vandaag laatste tentamen gehad, heerlijk!
Haha, ben ik 1 keer weer in een opperbeste stemming!
Greetings!
|
|
|
Airlust
|
Ameland kan je toch helemaal nie kiten man! Ik ga niet kiten, er is geen wind en het is oost en ik vind het te koud en ik ben dan in Den Helder en ik moet een waterleiding maken en ik heb me gereedschap niet bij me dus t word nikes! De balle
|
|
|
Jurrien
|
ik zou opzich wel mee kunnen bosje haha nee kheb geld nodig kga de spectrum II kopen wij staan dus bovenaan met de meeste berichten in topic ruig latersssss
|
|
|
Steven
|
jow jurjen spectrum II? ken ik niet, zoek em es op.. maar als je wil je kan nog mee! gaan om 11u bus.. greetz
|
|
|
Jurrien
|
liquid force natuurlijk jah ik ben met je meegeweest (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
nog wat interessants gekocht?
|
|
|
Jurrien
|
nee helemaal niks eerst een kite dan ga ik kijken naar een nieuwe trapeze..... jack zou voor steven even bellen over een north 2005 barretje met 5th
|
|
|