Gertjan
|
Delfzijl om 15.36 hoog water +141cm. Termunten is toch allemaal asfalt en beton G.J.? Waar laat jij je kite daar op. bij de dijk op het gras?
Je kan toch ook in Delfzijl bij het strandje kiten?
|
|
|
Jurrien
|
oke dan mooi getij! kan ik met jou meerijden ph?
|
|
|
piede
|
Wie gaat er zat vanuit grunn die kant op? Het gaat er wel waaien iig! Taco??
|
|
|
Gj
|
Ja nou, bij termunten heb je eeen dijk waar je je kite op moet laten is helemaal bedekt met gras staan wat prullebakjes, en een kleinstrandje (waarje niet veel van hebt) je laat gewoon je kite op het gras op, loopt via de betonnen weg zeg maar naar het water toe springt er in en vaart dan gewoon weg. het is perfect met oost , noord oost noord en noordwest. west kan ook alleen kans op vlagen is aanwezig. het is echt een topspot alleen met noordwest oppassen iemand met wie wij vaarden geen beginner krijg zijn kite niet meer de lucht in en is in een kwartier tijd 1,5 kilometer afgedreven moesten hem later ophalen met de auto hahaa. Maar ja, als jullie zondag gaan ben ik er waarschijnlijk ook bij zaterdag eerstvoetballen misschien smiddags nog ff een sessietje maken.
|
|
|
Gertjan
|
Gaan jullie naar het strandje vlak bij Termunten of gaan jullie vlak bij de havenmonding (stukje verderop). Zie op google namelijk 2 strandjes. En is Termunten mooier dan Delfzijl bij het strandje?
Het BPR is hier niet van toepassing dus dan kan er toch niet bekeurd worden. Mischien bekeuren via natuurbeschermingswet? Ben weet jij er meer van?
|
|
|
Taco.
|
waarschijnlijk ga ik ook zaterdag, moet even wat verzetten. Ik wil termunten wel eens proberen. Je het daar alle ruimte of niet? Geen pieren of dammen ofzo?
|
|
|
jurrien..
Gast
|
wind zakt ook weer lekker in 14 knp :S
|
|
|
Gj
|
nee gewoon bij termunterzijl, daar zit ook zon douche etc.. niet bij die havenmonding niks oplaten daar gewoon op de dijk.. en je wordt daar sowieso niet bekeurd allemaal mensen kijken daar altijd en nog nooit problemen gehad. Ben is ook op vkaantie dusja. haha. maar het is een topspot ik ben er zondag wel.
|
|
|
skyhigh as a
|
hey wie gaat vandaag vrijdag nu direc kite g.v.d ik moet los met deze noord ooster en waar
|
|
|
skyhigh as a
|
wie vandaag kiten met noordoosterwind??? en waar en morgen en overmorguh???? en dan die morguh en dan die morguh enz enz??? (kitehigh_kitesmiley)we moete los
|
|
|
piede
|
quote author=skyhigh as a link=topic=12044.msg259317#msg259317 date=1174668992] wie vandaag kiten met noordoosterwind??? en waar en morgen en overmorguh???? en dan die morguh en dan die morguh enz enz??? (kitehigh_kitesmiley)we moete los En jij bent?? Jurrien, als je bij lauwersoog kijkt voor morgen, 18 en 19 knopen. Ik heb vervoer geregeld, we komen je rond 12 uur oppikken. OK?
|
|
|
Jurrien
|
prima thx! kheb ook internet op me room
|
|
|
Gj
|
waar gaan jullie morgen naar toe?
gewoon op de dijk oplaten.
|
|
|
Gertjan
|
he GJ hoeveel uur voor en na hoog water kun je er kiten? Het is om half 4 hoog, dus van 13.00 tot 18.00? Of is het water er hoger als bij Lauwersoog? Is het er een kleiboel of kun je er goed lopen?
PH gaan jullie ook naar Termunten?
|
|
|
jetzu
|
Owja voor het geval het nog niet gezegt is kite oplaten op de dijk!
|
|
|
piede
|
ja gaan wij ook heen
|
|
|
Gj
|
ja ongeveer 2 uur voor hoog water en 2 uur na hoogwater.
|
|
|
Gj
|
wanneer gaan jullie?
|
|
|
Gertjan
|
Om 2 uur voor hoog water en dan nog iet eerder om de kite op te pompen en warmlopen. Rond 13.00 uur dus. Ik weet allleen nog niet waar ik mijn kite moet oplaten? Op de dijk?
|
|
|
Taco.
|
Yep wij zijn er ook rond die tijd..... ik denk dat je je m op het strand moet oplaten (grinnik_kitesmiley) of achter de dijk. Wat je ook doet: niet op de dijk oplaten!!! (grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)
of hoe zat het ook weer?
|
|
|
Taco.
|
trouwens waar moet je parkeren?
|
|
|
Jurrien
|
Yep wij zijn er ook rond die tijd..... ik denk dat je je m op het strand moet oplaten (grinnik_kitesmiley) of achter de dijk. Wat je ook doet: niet op de dijk oplaten!!! (grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)
of hoe zat het ook weer?
ehmmm denk aan loog
|
|
|
neonlampje
Gast
|
Gaan er morgen nog mensen los?? Zo ja; waar?
|
|
|
cees--
Gast
|
Gaan er morgen nog mensen los?? Zo ja; waar? blauwe stad zoals het er nu uitziet
|
|
|