Taco.
|
waarom zijn jullie er zo laat, we kunnen toch al vanaf 10 uur het water op? of vergis ik me nu?
|
|
|
Jurrien
|
kmoet nog werken...
|
|
|
Jurrien
|
maar miss ben ik ook wel ziek hehe
|
|
|
Luko
|
waar werk je bel wel ff
|
|
|
Jacobus
|
Lijkt mij ook wel relaxed om eens in Termunten te kijken. Peter, dan kunnen we oprijden. Laat het wel zo snel mogelijk weten, de raafjes need spanking!
|
|
|
Jacobus
|
YOOOO (geschokt_kitesmiley) dat is bijna 1,5 uur rijden voor mij en heb net even contact met Peter gehad en hij moet werken.... Ga maar even op Workum kijken morgenochtend. Veel plezier gasten!
|
|
|
Jurrien
|
waar werk je bel wel ff
hahahaha ik woon niet meer bij me ouders dus dat heeft geen nut
|
|
|
Taco.
|
piethein ga jij ook nog? steven?
|
|
|
|
Taco.
|
wat??? relaxed hoor! gaat er uberhaubt nog iemand naar termunten? sta ik daar straks alleen!
|
|
|
Gertjan
|
ja wij gaan ook naar Termunten vanuit Bedum. Niet te vroeg want de wind komt vrij laat denk ik. Tel; 06-52102609 (denk rond 11.00 uur)
Schier doen we deze zomer wel met de eigen boot.
Maak even een paar mooie foto`s op schier jongens! Wil die golven daar wel eens zien.
|
|
|
Jurrien
|
doeeen weee over een half uur vertrekken! yeaaaah
|
|
|
Taco.
|
ja wij gaan ook naar Termunten vanuit Bedum. Niet te vroeg want de wind komt vrij laat denk ik. Tel; 06-52102609 (denk rond 11.00 uur)
ok staat nu idd geen wind.... 8-10 knopen. Hopen dat ie straks beter wordt met zonnetje!
|
|
|
Luko
|
ph steven sanne en ik gaan naar shier o en dan vraag je mij niet ff mee
|
|
|
Luko
|
steven loves toch all
|
|
|
Taco.
|
inmiddels 10-14 knopen, dat gaat de goede kant op
|
|
|
Airlust
|
Dag mensen, ook vandaag kan ik niet kiten....... jammer. Het is al weer een tijdje geleden maar vrijdag of t weekend ben ik van de partij Piede.... hoe gaat t met je kite bus Mazzel Bruin (tong_kitesmiley)
|
|
|
brutus
|
Gaat er nog iemand kiten morgen? HvB, termunten of Mirns?
Groetjes, B
|
|
|
gertjan w
Gast
|
He Bert, heb ook wel zin om morgen weer te kiten. Ben bang dat het bij Termunten net niet hard genoeg waait. vandaag was ook minimaal. Bij Mirns is de windrichting niet perfect en wordt het heel druk denk ik. HVDB mag nog niet. Schier is ook nog een optie!
Dus zeg het maar!
Ik weet het namelijk nog niet. Zie het morgen wel.
|
|
|
brutus
|
Kan helaas niet naar schier heb vanmiddag verjaardag waar ik heen moet. Zie net ook dat het NO is op mirns en dat lijkt me niet ideaal. (cry_kitesmiley)
|
|
|
jaapd
|
Ik wil wel weer naar Termunten maar dan moet het wel iets beter waaien als gister. Voorlopig nog niet: wind in Emden
|
|
|
Luko
|
fotootjes van een zonnig dagje termunten
|
|
|
Luko
|
nog 1tje