Luko
|
jazeker
|
|
|
Luko
|
he Gertjan aangezien je nog vrijgezel bent en vaak met Best vaart kwam ik dit voor je tegen:
|
|
|
jetzu
|
Als je haar erbij krijgt wil ik zelfs wel best varen. (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
Nodig haar maar even uit voor een dagje HVDB.
tja Jetze ik heb nog geen NORTH dames gezien.
|
|
|
jetzu
|
Tsjah BEST sneu hea dat best dames nodig heeft om hun kite te promoten. North is zo goed dat promoot zichzelf wel....
|
|
|
peter.
|
moet je na gaan hoeveel geld 'best' verdiend die gunt ons ook nog een paar mooie vrouwen:p
|
|
|
Jurrien
|
mannen zondag op maandag konninenacht waar gaan jullie heen?
en maandag?
|
|
|
jetzu
|
overal waar bier is. maar het is een beetje stil op het forum de laatste dagen... wachten we op de wind?
|
|
|
peter.
|
jah ik wacht al 2 week op wind
|
|
|
Gertjan
|
donderdag avond Termunten wie o wie? zie weeronline.nl, Lauwersoog NO 4-5
|
|
|
big_ben_lair
|
als ik op windguru kijk is het 4 a 5 knopen zo nu zie ik het ook!!!! wouw wat een wind!!!! ramen en deuren dicht houden!!!!
|
|
|
big_ben_lair
|
he Gertjan aangezien je nog vrijgezel bent en vaak met Best vaart kwam ik dit voor je tegen:
hebben ze ook Naish dames?
|
|
|
Gertjan
|
Ben, je moet altijd de naar de goede berichten kijken dat is veel beter voor je omgeving. Bij Jetzu thuis worden ze namelijk ook al gek van zo`n vervelend jong dat om windkracht 5 zeurt.
En als je in de krant kijkt en radio luister zeggen ze allemaal dat de wind op de wadden morgen toe neemt tot krachtig. Dus daar wil ik dan wel een half uurtje voor rijden.
We zullen morgen wel zien.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
morgen donderdag iemand overdag of einde van middag of s avonds ergens kiten?
|
|
|
Gj
|
ja iemand waar? we moeten wel tasje pakken voor Denmark! en ben zijn nieuwe aanwinsten checken
|
|
|
Gertjan
|
Had Ben weer salaris verhoging of krijgt hij ook al bonussen. Naish kites?
Donderdagavond naar Termunten of Delfzijl? Wie nog meer
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik bram wil morgen kiten, het is nu al heeel laat, 4uur snachts dus denk pas tegen de middag... ik tjek het forum morgen/vandaag donderdag in de ochtend... bram 0648355846
|
|
|
big_ben_lair
|
vakantie geld binnen gekregen raven 2006 10+14 zitten op de post :>
|
|
|
jetzu
|
Ga je eindelijk een keer echt beginnen met kiten?
|
|
|
piede
|
Het is begonnen met waaien. Gelukkig moet ik werken van 6 tot 8........ Heerlijk windje komt er aan om met de 14 te bevaren..... Zwoel...... Wie gaat, geniet! Als de voorspellingen zo blijven ga ik het morgen lekker vroeg op Tzijl proberen... AAAAAAAHHHHHHH http://www.meteo24.nl/nl/31X7665.html
|
|
|
big_ben_lair
|
ze zijn binnen wat een heerlijke foute kleuren!!! 10 = lila/pars met oranje LE 14 = fel blauw met gele LE super!!! (gister besteld vandaag binnen )
|
|
|
CeesV
|
zo ... das tenminste service... vast neit bij robs gehaald maaruh... hoezo geen rhino's meer dan?
|
|
|
Gertjan
|
Het is begonnen met waaien. Gelukkig moet ik werken van 6 tot 8........ Heerlijk windje komt er aan om met de 14 te bevaren..... Zwoel...... Wie gaat, geniet! Als de voorspellingen zo blijven ga ik het morgen lekker vroeg op Tzijl proberen... AAAAAAAHHHHHHH http://www.meteo24.nl/nl/31X7665.htmlZo dachten wij er ook over. Maar als het op Lauwersoog windkracht 5 is heb je bij Delfzijl nog geen eens windkracht 2. We waren er vanavond om 19.00 en de 16 rhino bleef niet eens in de lucht. Kijk ik thuis op weeronline was het op Lauwersoog windkracht 5. Delfzijl is gewoon een uithoek waar nooit wind is. Hoeveel dagen is het nog Peter? Ik wil weer naar het windrijke Lauwersoog!!
|
|
|
Gertjan
|
ze zijn binnen wat een heerlijke foute kleuren!!! 10 = lila/pars met oranje LE 14 = fel blauw met gele LE super!!! (gister besteld vandaag binnen ) Die kleuren komen me bekend voor, die zijn Luko ook aangeboden vanuit Duitsland.
|
|
|