big_ben_lair

|
neopreen lijm heeft robs niet? fuck.. daar wou ik net heen.. 2 mini scheurtjes van een crash in mn pak.. in ondiep water!
zondag ben ik met GJ op Workum kan wel ff wat lijm mee nemen!
|
|
|
Taco.

|
hmmm het waait nu... het is 7.10 niet 8.10
|
|
|
zarda

|
hier (aan de rand van groningen stad) waait het een klein beetje of helemaal niet (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan

|
Het is nu gewoon windkracht 5 op Lauwersoog.
Genoeg neopreenlijm ik bel wel even, bedank.
|
|
|
big_ben_lair

|
8 knopen continu en 12 vlagen bij nieuwbeerta, ik ga varen 
|
|
|
Jimmy

|
Gaan er morgen nog mensen naar workum?
|
|
|
Steven

|
Eh.. ik denk dat ik wel op Workum zit!
|
|
|
Gj

|
ik ook op workum.
|
|
|
Taco.

|
Ik had vandaag wel twee keer op het wad kunnen varen... Schiet eens op! Zijn er nou eigenlijk nog lui die wij niet kennen, die daar nog wel eens kiten terwijl het niet mag?
|
|
|
peter.

|
wie gaat er maandag of dinsdag los??? maandag zit een avond sessie op korn er mischien in? en dinsdag word het beulen!!!!!!
lattttttters
|
|
|
jetzu

|
Waar is de wind dan?
|
|
|
Gertjan

|
He Taco
Er gaat op Ebay nog een Tribal 6m uit zonder bar als nieuw; wit, rood en blauw. Misschien een leuke aanvulling bij je setje?
|
|
|
Steven

|
Ja, de wind was vandaag echt super vaag. Wij reden eerst naar Workum, toen hoorden we dat het daar niet waaide, doorgereden naar Korn.. ook geen wind, toen naar Callantsoog.. ook nope, 15 km verder gerden naar Den Helder en daar waaide het gewoon... super vaag allemaal. Maar we een top dag gehad, de wind trok nog lkkr aan en heb de al de tijd met de 9 kunnen varen, zal iets van 17 a 18 kn zijn geweest. Toppie dus!
Morgen is een avond sessie bij de Groningse wadden een optie... alleen mnr. van Buuren komt ook draaien op de Grote markt! Daar ben ik dus zeker wel bij!
|
|
|
CeesV

|
Ja, de wind was vandaag echt super vaag. Wij reden eerst naar Workum, toen hoorden we dat het daar niet waaide, doorgereden naar Korn.. ook geen wind, toen naar Callantsoog.. ook nope, 15 km verder gerden naar Den Helder en daar waaide het gewoon... super vaag allemaal. Maar we een top dag gehad, de wind trok nog lkkr aan en heb de al de tijd met de 9 kunnen varen, zal iets van 17 a 18 kn zijn geweest. Toppie dus!
Morgen is een avond sessie bij de Groningse wadden een optie... alleen mnr. van Buuren komt ook draaien op de Grote markt! Daar ben ik dus zeker wel bij!
was idd maar een vage boel op workum niks en wat er was was NO en bij de KBO in noordwijk ZW zelf niet gevaren vandaag... maar de KBO was wel ff mooi om te zien
|
|
|
Taco.

|
Gewoon ff Taco Paulusma bellen, zei toch dat het waaide bij Den Helder!
|
|
|
Taco.

|
He Taco
Er gaat op Ebay nog een Tribal 6m uit zonder bar als nieuw; wit, rood en blauw. Misschien een leuke aanvulling bij je setje?
klinkt niet gek moet ik zeggen. Alleen de tribal heeft zó'n bizarre bridal, moet je dan een tribal niet met bar hebben? Als ik me niet vergis is het een soort dubbele V splitsing met 5e lijn ergens halverwege geknoopt.
|
|
|
Taco.

|
Ben trouwens wel in voor een avondsessie als ik nog oppas kan regelen!
|
|
|
Taco.

|
sjees dat kan ook wel in één bericht man
|
|
|
jaapd

|
Op naar de 4000 reacties!
En over de kleine f.onetjes: ik heb een dream 9 gekocht! En wel de "girl" editie.
|
|
|
jetzu

|
Relaxed ja, Maar daar is toch niets mis mee? Vrouwen auto en vrouwen vlieger...... Misschien een keer denken aan een operatie???
|
|
|
jaapd

|
Relaxed ja, Maar daar is toch niets mis mee? Vrouwen auto en vrouwen vlieger...... Misschien een keer denken aan een operatie???
Ouch! Die connectie had ik nog niet gelegd, maar als ik in die auto zit, dan zit ik voor mijn gevoel nog in zijn voorganger:  Mijn eerste kiteboard heb ik gebouwd zodat ie nog net in mijn Matra Murena paste. En toen ik ergens afsprak om een cquad te kopen kon ik zeggen: ik ben degene die in een gele sportwagen komt aanrijden. Mooie herinneringen...
|
|
|
piede

|
Waarom weggedaan?? Mooi autootje!
|
|
|
Steven

|
Ouch! Die connectie had ik nog niet gelegd, maar als ik in die auto zit, dan zit ik voor mijn gevoel nog in zijn voorganger:  Mijn eerste kiteboard heb ik gebouwd zodat ie nog net in mijn Matra Murena paste. En toen ik ergens afsprak om een cquad te kopen kon ik zeggen: ik ben degene die in een gele sportwagen komt aanrijden. Mooie herinneringen... Haha, ja dat waren nog eens tijden...
|
|
|
peter.

|
niemand kiten morgen??
|
|
|