peter.
|
als ik weer kites zou moeten kopen uit 2006 dan zou ik voor de torch gaan ik heb de torch 12 van jacob getest maar das ook een uber kite voor het loooopen
dus als ik jou was ging ik de torch ook nog testen
|
|
|
Taco.
|
Ik had bijna een torchII 14 gekocht,maar die was al verkocht.
|
|
|
Jacobus
|
Ik denk dat jij met je gewicht wel goed zit met een 12 als grootste maat. Zou dan idd kijken naar een 12 torch2. Als het zich voordoet kan je die van mij wel eens testen.
|
|
|
Gertjan
|
En als ik nu een nieuwe set ging kopen was dat Raven 07 12-9-6m. Maar dat zien we volgend jaar wel weer als ik ze betaalbaar vind. Ben nu nog verslaafd aan het snelle en directe sturen van de waroo.
Ik denk dat Taco de Vegas 10m van Jetzu eens moet gaan proberen. Die dingen worden ook vanzelf betaalbaar. En dan een 14-10-7m met Naish barren.
|
|
|
piede
|
Ik denk dat Taco zijn huidige setje maar es beter moet leren kennen, het gras is altijd groener bij de buren
|
|
|
Taco.
|
Ik denk dat Taco zijn huidige setje maar es beter moet leren kennen, het gras is altijd groener bij de buren
Haha, de 13 is woensdag waarschijnlijk verkocht, dus dan wordt het snel tijd voor een andere kite. Ik denk dat jij met je gewicht wel goed zit met een 12 als grootste maat. Zou dan idd kijken naar een 12 torch2. Als het zich voordoet kan je die van mij wel eens testen.
tnx!
|
|
|
Lude
|
Morgen ziet er mooi uit volgensmij, misschien maar eens richting t lauwersmeer. Nog meer die het zelfde id hebben?
|
|
|
Lude
|
eeeh ik bedoel ijsselmeer
|
|
|
Jurrien
|
ik denk dat we maar eens weer moeten gaan kiten met zen allen!!
|
|
|
piede
|
Ik ben voor om morgen lekker vroeg naar het ijselmeer te gaan. Wie nog meer??
|
|
|
Jurrien
|
morgen moet ik 2 skool 3 toetsen maken
|
|
|
Lude
|
Ik ben voor om morgen lekker vroeg naar het ijselmeer te gaan. Wie nog meer??
Ik ben er denk ik rond 11 uur... Ben te herkennen aan wit/gele naish arx11.5, of zwart/fluor-rood-oranje cabrinha nitro17 en catapult ninja boardje. Ben 2meter lang, blond haar.. spreek me maar aan! (geldt natuurlijk niet alleen voor piede
|
|
|
Taco.
|
morgen weer een lange werkdag, jammer dat de wind alweer helemaal weg is voor de rest van de week.
|
|
|
jetzu
|
Hoezo geen wind?? Zondag, maandag en dinsdag gaat het los.....
|
|
|
zarda
|
ok das mooi alleen maandag heb ik een verjaardags feest, als ik zondag en dinsdag kan kiten ben ik gelukkig
|
|
|
jetzu
|
Als die wind blijft ben ik al gelukkig.
|
|
|
keessie
|
Ik ga naar Mirns... Ruimte in de auto... Wil er nog iemand mee? (vanuit groningen) Kees 0614050139
|
|
|
kitewouter
|
ik komend weekend ook weer richting workum.. helaas heb ik mn auto al vol (zon zwart autootje, 2 zitplaatsen, houten bakkie;)) denk de meesten wel eens gezien;)
|
|
|
Taco.
|
nou gasten hoe was het? volgens windfinders report, had stavoren steady 17 knopen in de middag, dat moeten jullie gemerkt hebben (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
jah idd ik kom uit school en het waaide lekker :S jammer dat ik moest werke
|
|
|
Lude
|
Nou ik kan wel zeggen dat ik een topdag heb gehad... Eerst de 11.5 de lucht in gegooid, maar die was me toch iets te klein.. rest van de dag met de 17 gevaren tot 4 uur. Kleine pauze, maar daarna lukte het niet meer (vlagen.. te klein boardje, vermoeidheid ). Zondag maar weer!
|
|
|
big_ben_lair
|
vandaaag naar het Lauwersmeer geweest na het werk nog ff gekite met de 14 voor de wind weg was om 7 uur. het was er rustig jongens!!!!!!!
|
|
|
Taco.
|
En wat een temperatuurtje! ik neem aan dat jullie lekker in de speedo op het water stonden? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
keessie
|
Gister in de shorty, met zon en best veel wind voor een zomerdag! En het leukste was dat er maar 10 kiters totaal waren:-)
|
|
|