kitewouter
|
waar was iedereen vandaag.. zoooooooo vet @ workum vandaag! 7m2 gevaren! damn.. wat een dag.. weer 3 blaren erbij;) hahah.. en spierpijn.. pffff:P
jullie hebben wat gemist! of niet natuurlijk:P
|
|
|
jetzu
|
Wie gaan er morgen ochtend naar HvdB?
|
|
|
big_ben_lair
|
ik heb de plannen gewijzigd en ga naar schier, daar maar eens kijken!
|
|
|
Gertjan
|
Vandaag weer een topdagje op HVDB lekker windkracht 5-6 volgens weeronline. Hoe was het op schier? Zag alleen s`morgens om half tien een paar kites in de lucht hangen. waren jullie s'middags aan de noordkant of bij de laguna?
Wie gaat er morgen nog even naar hvdb als er een knoopje of 16 is?
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Wie gaat er morgen nog even naar hvdb als er een knoopje of 16 is?
Als het waait en het is droog.....dan ben ik ook van de partij....(als ik me niet verslaap)
|
|
|
CeesV
|
schier was echt top! dikke windkracht 6 denk ik wel... alleen was die laguna niet spiegelvlak... op de verkeerde plek was het gewoon een gore klotsbak... maar verder echt een super spot! beetje jammer laleen dat we de boot van 6.30 moesten hebben vanmorgen...
|
|
|
Lude
|
Ola.. Ga dit weekend naar Winschoten.. Hoe is het in de blauwe stad - windrichting enzo.. Of toch Workum?
Hoor het graag..
Morgen middag zuider windje, dan moet blauwe stad wel te doen zijn
|
|
|
big_ben_lair
|
Backloop Kiteloop gesticked.............................. ............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Taco.
|
Backloop Kiteloop gesticked.............................. ............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beter! uitgehaakt of ingehaakt?
|
|
|
Gertjan
|
Ben WAKKER WORDEN
|
|
|
Taco.
|
hehe,
het is wel zondag he!
|
|
|
Jelke
|
Hier een foto van gister(schier) Cees met z'n kiteloop. Was een leuk dagje ondanks dat ik een Pulse toming loos heb gemaakt. Filmpje komt binnen kort wel.
|
|
|
jetzu
|
Ik dacht altijd dat je bij dat truukje je boardje aan moest houden. naja zal wel aan mij liggen....
|
|
|
CeesV
|
Ik dacht altijd dat je bij dat truukje je boardje aan moest houden. naja zal wel aan mij liggen....
tja... k vergeet wel vaker wat (shame_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
beter! uitgehaakt of ingehaakt? ingehaakt, ging voor de backloop, de kiteloop was er gratis en voor niks bij
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er morgen nog mensen naar Lauwersoog?Heb eigenlijk wel ff zin om te gaan, heb toch vakantie.
|
|
|
Taco.
|
Wie gaat er donderdagmiddag? Ik neem smiddags vrij en moet om 6 uur weer bij het KDV staan, perfect voor lauwersoog half 3 hoog.... nu nog hopen op wat wind.
|
|
|
Jurrien
|
Gaan er morgen nog mensen naar Lauwersoog?Heb eigenlijk wel ff zin om te gaan, heb toch vakantie.
jah ik heb wel even zin om te gaan!
|
|
|
Jurrien
|
niemand gaat verder?
|
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Als de voorspellingen zo blijven, dan ben ik morgen op L"oog.....wie nog meer....probeer er iets voor 12.00 uur te zijn.
|
|
|
Taco.
|
Ja het is mijn bedoeling om te gaan ben er waarschijnlijk rond uur of 2.
zonnetje en windje, moet goed komen, hopelijk wel iets meer want ik heb alleen 9m om mee te varen.
|
|
|
Jurrien
|
ik ben erook bij.. kijken of de gaastra tube wil in mijn LF (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
Moet het nog wel even aantrekken naar een knoopje of 17+ anders wordt het m niet
|
|
|