Taco.
|
Gertjan, je hebt gelijk, maar ik ben erg blij dat we onze twee huisjes kunnen samenvoegen! Kost wat moeite maar dan heb je ook wat Anyway, terug naar de orde van de dag. Iemand nobile 555 2007 in bezit of wel eens gevaren?
|
|
|
Gertjan
|
Zo zo Taco gaat weer investeren in kite materiaal.
Ben wij gaan vandaag ook nog wel even naar HVDB eind van de dag.
|
|
|
Lude
|
Ik laat het even van de wind afhangen... heb me er gister wel prima vermaakt ondanks het weinige water.
Gister ook besloten dat ik een 9m bij mijn setje ga zoeken...
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben er ook rond 4 uur. Zie je dan Ben. Het waait nu al 33 knopen met vlagen van 41 :
|
|
|
big_ben_lair
|
ik ben waarschijnlijk iets later dan 4
|
|
|
Gj
|
jup het waait wel hard ja hihi. maaar hij neemt wel af staat tenminste voorspeld.
|
|
|
Taco.
|
HAHA veel plezier jongens, vlagen van 49 knopen.....
|
|
|
Steven
|
Workum was wel even lekker voor vandaag, beetje dikke wind.
|
|
|
Gertjan
|
Stelletje mietjes, mietjes. Niks gewend he die joggies. Grote mond waarom wij niet gaan en zelf staan ze de hele tijd aan de kant. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jetzu
|
Neehoor we hebben gevaren heb ik jou niet zien doen. Maar 44 knopen is idd wel iets wat veel....
|
|
|
Gertjan
|
nee want ik was andere dingen aan het doen.
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er morgen nog mensen naar Lauwersoog?Ik hoop er rond 4 uur te zijn.
|
|
|
piede
|
Stelletje mietjes, mietjes. Niks gewend he die joggies. Grote mond waarom wij niet gaan en zelf staan ze de hele tijd aan de kant. (grinnik_kitesmiley) Gelukkig voor jou was je er niet jongen, het was grote mensen weer! De 7 ging weer errug hoog, nog een paar uurtjes van heerlijke wind + zon genoten! En oohw ja, morgen weer.....
|
|
|
Steven
|
Stelletje mietjes, mietjes. Niks gewend he die joggies. Grote mond waarom wij niet gaan en zelf staan ze de hele tijd aan de kant. (grinnik_kitesmiley) Gelukkig voor jou was je er niet jongen, het was grote mensen weer! De 7 ging weer errug hoog, nog een paar uurtjes van heerlijke wind + zon genoten! En oohw ja, morgen weer..... Je vergeet wat... ..en donderdag weer...
|
|
|
Steven
|
..en vrijdag...
|
|
|
Steven
|
..en zaterdag... totdat de wind op is!
|
|
|
big_ben_lair
|
gister om 7 uur nog ff de 8 opgelaten op kornwerderzand was alweer te weinig wind om te varen en op loog was om 6 uur te veel
|
|
|
Gertjan
|
..en vrijdag...
ik denk dat ik die ook even mee pak.
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen naar Lauwersoog?Ik hoop er rond 4 uur te zijn.
Ik ben er ook rond 16.00
|
|
|
jetzu
|
..en vrijdag...
ik denk dat ik die ook even mee pak. Ja dan waait het niet zo hard dan kan je wel En nee je hoeft nu niet te reageren over die kite die in de boom lag want dat is niet leuk.
|
|
|
Lude
|
Morgen nog mensen kiten? zo ja; waar?
|
|
|
Jimmy
|
Ik denk dat ik er morgen wel ben op Loog. Ik ben er rond 5 uur denk ik.
|
|
|
Taco.
|
Bimmer, jij bent er zo goed als elke dag of niet? vakantie? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lude
|
Hmmm ik wil ook! moet alleen werken zometeen en tussen 5 en 6 iemand een sleutel overdragen... Misschien daarna nog (als de wind niet inzakt). Heb wel vette zin!
|
|
|