Airlust
|
Oooooo wat ben ik blij (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
maare passen we allemaal?
|
|
|
Steven
|
men wat is het koud! en wat wil ik graag het water op! hoelaat gaan we zaterdag weg? ik ga morgen nog even een cap en handschoenen kopen, weet iemand waar ik dit kan doen? waterborg of die duikshop verderop bij de westerhaven? maare hoelaat wil je weg gaan bruin? is ff belangrijk, weet ik of ik thuis moet blijven.. greetz dude's... heb btw men board gepimpt...
|
|
|
Airlust
|
past wel denk ik : ja denk ik : is wel krap maar kan wel denk ik : ik dacht aan 10 uur weg en kan dan iedereen bij jou zijn of zo, dus Piede en Kuper vroeg je nest uit we gaan vliegeren (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
10 uur? geen 9??
|
|
|
Airlust
|
9 uur is ook goed
|
|
|
Steven
|
mooi, ik koop vandaag even een cap en handschoenen.
|
|
|
piede
|
zullen we kwart voor tien doen? Ik moet met de bus naar aduard en die gaat op zaterdag niet zo vaak.... Ok? Ok!
|
|
|
Airlust
|
OK Ok! is iedereen tevre
|
|
|
Steven
|
jah hoor, kvindt het best
|
|
|
CeesV
|
Gaat er zondag ook iemand? de wind is ongeveer hetzelfde.
maar ik pas niet in het dashboardkastje denk ik (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Airlust
|
ik ga zondag ook
|
|
|
Steven
|
hoelaat ga je dan? als het lkkr gaat morgen, dan wil ik zondag vanaf 11uur ofzo ook wel. moet ik morgen nog ff zien dus..
|
|
|
Airlust
|
12 uur denk ik alleen ik moet daarna door naar Den Helder, dus dan moet je terug met iemand anders rijden
|
|
|
Jurrien
|
mooi, ik koop vandaag even een cap en handschoenen.
kweet niet waar je ze haalt, maar bij waterborgh hebben ze hun collectie uitgebreid oke kwart voor ben ik bij steven
|
|
|
Steven
|
Waterborg sucks... (grinnik_kitesmiley) ben naar de Tuimelaar geweest, das een duik winkel, erg goeie service. je ziet het morgen wel. greetz en truste! (kiss_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Trouwens, mn nieuwe kite-travel-bag (vlieger-reis-tas) voldoet goed! daar kun je beter mee in de bus zitten als met 3 losse tassen en een board... \nu nog ff een boardje kopen die er in past!
Vandaag nog iemand richting ijselmeer geweest?
Groetjes
|
|
|
Airlust
|
Ja ike, was echt lekker weer en er stond meer wind dan gistere Tot de volgend keer
|
|
|
Jurrien
|
de wind was idd niet egt super zaterdag....
|
|
|
piede
|
en zaterdag dan??
|
|
|
kuper@skool
Gast
|
jah mooi voor lauwersoog en schuin aflandig voor mirns en totaal aflandig voor workum hopen dat het nog wat verandert
|
|
|
Airlust
|
zaterdag ben ik er niet, sorry
|
|
|
Jurrien
|
aaaah (cry_kitesmiley) hahaha