big_ben_lair
|
is er geen 2e auto vol te krijgen?
valt me een beetje tegen.......
|
|
|
Gertjan
|
Windvoorspellingen Lauwersoog en Denemarken bijna het zelfde volgens weeronline. Zondag moet helemaal goed komen
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben zondag in ieder geval van de partij.... wie nog meer?
|
|
|
Jacobus
|
Ik ben zondag ook op Korn, als de voorspellingen goed blijven .
|
|
|
jetzu
|
Ik ben echt wel te porren om naar denemarken te gaan. Maar geef zoiets dan voortaan even iets eerder aan.
|
|
|
Gertjan
|
Ik ben echt wel te porren om naar denemarken te gaan. Maar geef zoiets dan voortaan even iets eerder aan.
Moet je maandag naar school Jetzu wat vervelend nou! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
als jij de wind 4 week van te voren voorspeld geef ik eerder aan dat we er heen gaan! 45 euro voor het huisje voor 3 dagen
|
|
|
jetzu
|
Ik zou wel willen maar kan maandag helaas niet. Volgende keer ga ik mee!
|
|
|
|
kiteAnita
Geen avatar
|
Gaat er iemand dit weekend nog kiten?? Heb mijn spullen inmiddels terug en wil dolgraag het water op. Is de wind voldoende of is het echt te weinig??
|
|
|
Gj
|
voor ons iig niet
|
|
|
kiteAnita
Geen avatar
|
Ik neem aan dat je bedoelt dat er te weinig wind voor jullie is :
|
|
|
Gj
|
voor ons iig niet, netzoals ik het zeg want wij zitten in denemarken!
|
|
|
|
|
jaapd
|
Jammer dat het tij zo beroerd is dit weekend maar zondag ziet er wel aardig uit. Misschien Schier?
En morgen ga ik even langs robs carribean om mijn 4-lijns bar te fixen voor mijn nieuwe kite die ik volgende week krijg.
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
He ik heb een vraag. Ik kom uit emmen en ik wil is gaan in lauwersoog.. Is zondag a.s een goede optie ivm windrichting? En zo ja moet ik dan op het meer of op zee??Hoe zit het met de getijden en waar moet ik precies zijn aan het meer en aan zee? is er een route beschrijving?
Alvast bedankt!
mazzl Matthijs
|
|
|
jaapd
|
Hier moet je zijn. Van 8 tot 12 kan je op de Waddenzee. Het meer is zondag niet goed, aflandig. Voorspelling is goed maar voor de denen is ie beter... Stoppen jullie onderweg nog even bij de pkra in duitsland? is maar een klein beetje om
|
|
|
big_ben_lair
|
we hebben onze eigen PKRA Jaap, we gaan nog wel ff via Kitepirates een barretje scooren.
veel plezier dit weekend!
moi
|
|
|
Dibbus
|
Is het een goed idee om morgen naar schier te gaan? Hoe zit het met het getij en kun je daar staan? Last question, camping dicht bij de spot?
|
|
|
jetzu
|
Wie hebben er allemaal zin om zondag naar schier te gaan? Op lauwersoog word het water nog steeds niet erg hoog! Ik hoop dat Kees mijn vegas dan klaar heeft anders ben ik bang dat er te weinig wind staat.
Jaap wat voor kite heb je gekocht dan?
|
|
|
Gaastra Spyder 9
|
Hoi, kan iemand mij vertellen of het vandaag de moeite is met een 9 m2 bow kite? En zo ja, waar raden jullie mij aan: - Workum - Lauwersoog - Grunopark Groeten, Mark
|
|
|
Dibbus
|
er staat toch niet genoeg wind voor een 9m? Hoe zwaar ben je?
Wat zijn de voorspellingen voor schier voor morgen? meer dan 16kn?
|
|
|
peter.
|
lauwersoog als je een beetje mazzel hebt kun je varen.
|
|
|