Gj
|
ben morgen niet op hvdb. heb geen vervoer heelaas.. vrijdag nog iemand naar workum?
|
|
|
jetzu
|
morgen workum, HvdB is waarschijnlijk te klotserig. En voor vrijdag nog even afwachten.
|
|
|
skyhigh as a
|
kl#te getij, ben 5u vrij en ist weer laag om 6 ga dan maar naar delfzijl minder ver lopen door de smurrie (angry_kitesmiley) dus wie nog meer 18.00 delfzijl!!!!?? als der natuurlijk nog wind is, want ik loop nu al 4weken de wind mis heb echt een shot nodig, want afkicken zit er niet in!!!!!!!!!!! big air!!!
|
|
|
Steven
|
Morgen Workum denk ik, beetje uitzieken nog vandaag. Zaterdag Schier mensen? Even revanch! Want dat dagje van vorige week moet nog even goed gemaakt worden!
|
|
|
Gj
|
hoe ga je naar workum steven?
|
|
|
Gertjan
|
Morgen Workum denk ik, beetje uitzieken nog vandaag. Zaterdag Schier mensen? Even revanch! Want dat dagje van vorige week moet nog even goed gemaakt worden!
Steven wat dacht je van zaterdag Lauwersoog en zondag naar Schier? Zaterdagmiddag kakt de wind in volgens de voorspellingen en zondag is het windkracht 5-6 west.
|
|
|
jetzu
|
Vandaag was een lekker dagje op workum! Morgen nog maar even een keertje. Hoe ga jij naar workum dan steven??? En zondag naar schier lijkt mij ook super. Lekker 7m2 weer!
|
|
|
Gj
|
zondag sowieso naar schier maar kn ik ik morgen met iemand mee rijden?
|
|
|
piede
|
wij zitten al met 3 man in een auto, dus dat gaat helaas niet
|
|
|
Lude
|
Gaan er morgen nog mensen naar lauwersoog of zit iedereen op workum?
|
|
|
jetzu
|
workum
|
|
|
jetzu
|
Was vandaag net als gister weer een lekker dagje op workum. Maar wie hebben er zin om zondag naar schiermonnikoog te gaan? Gaat zondag lekker waaien dusssss.......
|
|
|
Steven
|
Ik ben er denk ik ook wel weer bij, dat dagje van vorige week zit me nog steeds niet goed.
|
|
|
Gertjan
|
Als de voorspellingen er morgenvroeg nog zo mooi uitzien ga ik ook naar Schier en als de wind is ingekakt dan wordt het lauwersoog.
Gaan er nog meer naar Schier als de voorspellingen zo blijven?? Windkracht 5 met stoten van 60km/h en om 14.00 hoog water dus mooier kan haast niet.
|
|
|
kiteone
|
Jow, ik ga ook weer mee !!! 9.30 uur boot ?
|
|
|
jetzu
|
Ja 9.30 uur boot idd. En dan even afwachten hoe het weer is en dan met de 16.30 of de 18.30 boot terug.
|
|
|
Steven
|
T' was lekker..
|
|
|
jetzu
|
't was te lekker en wat een lekker vlak water achter bij de zandbank. Volgende week weer? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er vandaag nog mensen naar Loog?Ik ben er rond 12 uur denk ik.
|
|
|
Lude
|
Ik ga om 1 uur die kant op...
|
|
|
Dibbus
|
Gaat er morgen toevallig iemand naar het Zuidlaardermeer? 21 kopen op loog is iets te veel voor mijn 12m2
|
|
|
Gj
|
misschien, ff zien welke richting is het ?
morgen termunten groets!
|
|
|
Dibbus
|
Het is noorder wind met een snufje west. Er is toch een strandje/grasveld aan het zuiden van het Zuidlaardermeer? Is dat wat? Ik kan er weinig over vinden op het internet.
|
|
|
jetzu
|
Morgen gewoon naar workum!!!!
|
|
|