peter.
|
was idd een top dag vandaag
|
|
|
Jacobus
|
Mooi dat we dat ook weer weten, bedankt jonguh (cry_kitesmiley).
|
|
|
Gertjan
|
Er zijn gelukkig nog meer mensen die werken. Wie moeten ook anders al die kitende studenten onderhouden? (grinnik_kitesmiley) En dan heb je strakt eindelijk weekend en dan is de wind voor zaterdag nog minder als donkerblauw. Dan maandag maar vrij en zaterdag werken.
|
|
|
piede
|
Tzal vandaag ook wel weer top worden...
|
|
|
Steven
|
Het zal vandaag ook wel weer top worden...
|
|
|
|
keessie
|
Ik wil wel, maar heb geen auto... Dus als er iemand vanuit Groningen nog plek in een auto heeft?
gr Kees
|
|
|
Jacobus
|
Heb je m al ontvangen Kees?
|
|
|
piede
|
Het was vandaag top!!
Zijn er nog meer mensen die een 5lijns naish bar moeten hebben? We zijn nou met zn 2-en en willen proberen nog wat van die 150eu per bar af te halen. Let wel: Deze prijs is bij onze Oosterburen. Het scheelt sowieso voor verzendkosten...
Oohw ja, morgen waarsch weer Worky, nog meer gegadigden?
|
|
|
big_ben_lair
|
het is 140 per bar, maar heb al 3
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
de regen trekt weg en de wind trekt aan....ik ben 13.30 op lauwersoog! wie nog meer?
|
|
|
Gertjan
|
Het was vandaag top!!
Zijn er nog meer mensen die een 5lijns naish bar moeten hebben? We zijn nou met zn 2-en en willen proberen nog wat van die 150eu per bar af te halen. Let wel: Deze prijs is bij onze Oosterburen. Het scheelt sowieso voor verzendkosten...
Oohw ja, morgen waarsch weer Worky, nog meer gegadigden?
Ik wil graag een 4 lijns bar mee bestellen 18 inch 27m lijnen volgens mij 89 euro. verzendk. delen.
|
|
|
B3rtj3
Geen avatar
|
Hey gasten.. Deze zomer ben ik weer begonnen met kiten en studeer in Grunn.. Nu is mijn vraag waar kan en mag je varen in de omgeving van Groningen?
|
|
|
jetzu
|
Nog 9 dagen op lauwersoog.
|
|
|
Gertjan
|
Haal daar zaterdag en zondag (windstil) maar van af en het is nog maar 1 week. Daarna 1,5 uur rijden naar het Ijsselmeer of naar Delfzijl of Termunten ongeveer 45 min. rijden.
|
|
|
B3rtj3
Geen avatar
|
Dus kortom kan me gear beter op Ameland laten liggen...
|
|
|
keessie
|
Het weekend geen wind, maar dankzij Jacob en Bram hoef ik me niet te vervelen!
gr Kees
|
|
|
Bram Wilbrink
|
zo is dat maar net kees..... succes en nu allemaal duimen voor meer wind
|
|
|
big_ben_lair
|
hahaha zet hem op kees! moet ik je nog traytje rebull brengen?
|
|
|
Gertjan
|
Kan ik hieruit opmaken dat er 2 Ravens kapot zijn?
|
|
|
big_ben_lair
|
hehe, van mij ligt er 1 duitsland
|
|
|
Jacobus
|
Ik weet niet wat voor kite Bram heeft, maar er ligt in ieder geval 1 raven bij Kees. Succes Kees!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Het is idd een raven die bij kees ligt en wel 1 uit het jaar 2005. Ik heb met deze kite al meerdere bomen gesnoeid en dan na 2 jaar een klein los stikseltje.. HULDE aan de OUDE NAISH KWALITEIT... SUPER. Als het jullie allemaal niet teveeel wordt wil hier nu eigenlijk nog wel een keer kwijt dat het wat mij betreft dus echt een topkite is !! groeten bram
|
|
|
Jimmy
|
@keessie Ik heb ook nog een reparatie voor je als je dat er nog bij kunt hebben?De middelste strut is lek:( Hij loopt langzaam leeg. Ik bel je vanavond nog wel even.
|
|
|