Steven
|
Ik ben Henk, en heet Steven. Ik kan de koprol en de flikflak.
|
|
|
Jacobus
|
Ik kan ook op de kop staan en dubbeltjes schijten
|
|
|
Benjooh
|
Nou ik ben Benjamin, kom meestal met mn opblaasbed naar Workum en als het lekker waait knoop ik dr een setje lijnen aan vast
|
|
|
piede
|
Morgen.... wat gaat de wind doen... that's the question (das engels)
|
|
|
peter.
|
taco is nog iemand van de 1ste generatie 50+ hij wil een beetje up to date blijven morgen beulen!!!!! wie nog meer wij gaan naar workum of mins latttttttttter
|
|
|
piede
|
Gert jan, er staan 2 4-lijns slingshot barretjes uit 2007 op ebay.doitsland Mijn 5 lijns bar bevalt erg goed en doet niet onder voor de naish bar. Hij heeft ook veel meer depower door de fijne stopper die er op zit!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hey!
Ik ben Matthijs en als het ff meezit met de wind en het vervoer ga ik morgen kiten.Waarschijnlijk workum al wil ik ook wel is kijken bij makkum hoe het daar is
Mazzl
|
|
|
piede
|
Wat ontzettend leuk voor jou zeg!
|
|
|
Benjooh
|
Hee, heeft dr morgen nog iemand een plekje vrij voor een arme student zonder auto en rijbewijs? Delen we de kosten
|
|
|
Jacobus
|
Gert jan, er staan 2 4-lijns slingshot barretjes uit 2007 op ebay.doitsland Mijn 5 lijns bar bevalt erg goed en doet niet onder voor de naish bar. Hij heeft ook veel meer depower door de fijne stopper die er op zit!
Wat is dit voor dom proat? Slingshot doet niet onder voor Naish....? PUSSY!! Als je geen Naish kan betalen prima, maar ga geen domme dingen zeggen Piet skiet.
|
|
|
jetzu
|
Wat een gezellig topic is dit toch! Heeft iedereen zoooo lang niet meer lekker gekite??
Ik heb nog wel een north bar die wel onder doet voor een naish bar!
|
|
|
peter.
|
weet je wat ik zeg!!!!!!ik ga morgen lekker kiten julie moeten lekker naar school en werken hahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah ahahh
|
|
|
Gertjan
|
weet je wat ik zeg!!!!!!ik ga morgen lekker kiten julie moeten lekker naar school en werken hahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah ahahh En wie was er zondag aan het werk? Heb trouwens nog steeds spierpijn, nergens goed voor zo weinig kiten het was namelijk al een maand geleden. Piede; ik ga staks even op ebay kijken, heb die best bar van marktplaats ook nog steeds als optie dus ik weet het nog niet helemaal. Als ik een nieuwe naish bar koop 4 lijns dan is de bar rond en ik zoek een 4 lijns ovaal 18 inch. Wat een gezeur weer he om een bar.
|
|
|
peter.
|
idd ik kon er zondag weer eens niet bij zijn dit zijn dus allemaal frustratie acties!
|
|
|
jetzu
|
of je gaat gewoon met een echte kite kiten....
|
|
|
Jacobus
|
weet je wat ik zeg!!!!!!ik ga morgen lekker kiten julie moeten lekker naar school en werken hahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah ahahh Wordt morgen wel hard werken voor je met 14 knopen . Zondag was het dubbele .
|
|
|
Taco.
|
taco is nog iemand van de 1ste generatie 50+ hij wil een beetje up to date blijven Jajaja ik kan het ook niet helpen dat ik grijs wordt.... Peter, Ben, Benjamin Piet Diepvries, Henk aka Steven, Jacobus, dank voor jullie intro, ik heb ineens een heel andere kant van julie leren kennen. En trouwens jordi: een aero II... respect....(grinnik_kitesmiley) dat is pas met stijl beginnen!
|
|
|
Gj
|
njaaa dit weekend en volgende week veel vrije tijd ebas week en toetsweeeeekje huppaaaa!
|
|
|
Jordi_1990
|
jaja leuke sleurzak haha
|
|
|
Gertjan
|
jaja leuke sleurzak haha
Ik wou dat ik het daar mee geleerd had. 16m Black tip 2001 dat was in de tijd dat het nog een eXtreme sport was. Tegenwoordig zijn het allemaal veel te lieve kites vandaar zoveel beginners.
|
|
|
jetzu
|
och god hoor opa. Waarom vaar je dan zelf met een beginnerskite? Je wil deze winter zelfs niet door kiten, dus zo extreem ben je niet Steven heeft nog wel een mooie rhino voor je geloof ik om het allemaal wat extremer te maken.
|
|
|
big_ben_lair
|
hoe doe je ook alweer een dubbele flick flak? ik vergeet dat steeds..... deze week nog iemand naar hamburg? bij de boot show daar schijnt ook een hal vol vliegers te zijn
|
|
|
Bram Wilbrink
|
mmm interessant.. schijnt wel wat te wezen idd ben
|
|
|
Jordi_1990
|
boot schijnt mooi goedkoop te zijn maar of je ook vind wat jij wilt? das dan maar weer de vraag. in ieder geval is hier t geld net opgegaan aan een 2006 waroo 7 meter dus ik ga niet...
|
|
|