jetzu
|
Iemand zin om vrijdag los te gaan? Ik zie daar 48 knopen op windfinder
|
|
|
skyhigh as a
|
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KITUUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!! eindelijk weer BIGAIR HANGTIME wind. ben ook nog es 3 weken vrij dzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz workie workie!!!!!!
|
|
|
Taco.
|
GertJan, deze maand is er een bijeenkomst van NKV om de consequenties van natura 2000 door te spreken. Wat ik begrepen heb is dat het "beheersplan" echt aangeeft wat er gaat gebeuren. Komende week neem ik contact op met degene die daarover gaat voor HvdB. ALs het goed is zijn er verschillende inspraakmomenten.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
na lange tijd hoop ik morgen van de partij te zijn op Workie !!
|
|
|
kitewouter
|
ijskoud en harde wind vandaag @ workum.. succes! ik moet ff kindertjes vermaken @ stage:S
|
|
|
|
skyhigh as a
|
was idd superwindje, morgen(woensdag) weer (bazuin_kitesmiley)betere foto's volgns mie stoak erook op ja
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er donderdag nog mensen naar Workum?
|
|
|
skyhigh as a
|
ja donderdag ook nog los ga der nu vandoor, wou eerst effe uitslape maar de wind suist hard om het huis KITUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
kitewouter
|
SINIOR ROBERTO op de foto! ahaaaa ik zie alweer wat ik gemist heb.. school:S
|
|
|
Steven
|
En waar zijn de credits voor de fotgraaf? Die met die temperaturen in het water heeft gestaan?!!!
|
|
|
piede
|
Trouwens, respect voor degene die met deze temps in het water heeft gestaan om leuke foto's te maken.
(Hij had ook niet heel veel beters te doen)
|
|
|
Jimmy
|
He peide,
ga je vandaag nog naar workum?
|
|
|
Gertjan
|
En waar zijn de credits voor de fotgraaf? Die met die temperaturen in het water heeft gestaan?!!! en waarom niet op het water??
|
|
|
skyhigh as a
|
hulde aan de fotograaf \ volgende x weer hahaha big air!!!
|
|
|
Steven
|
En waar zijn de credits voor de fotgraaf? Die met die temperaturen in het water heeft gestaan?!!! en waarom niet op het water?? Was even weer een les wat een beul kite de Fuel is. Ik had moeite met de Fuel 7, terwijl ik later met de HiFi 9 heerlijk kon varen. Wind was misschien wel wat afgenomen, maar zoiezo dikke highend kite. Nice
|
|
|
Jimmy
|
Wie gaat er zondag naar Schier?
|
|
|
piede
|
morgen vroege ochtendsessie @ worky?
|
|
|
kitewouter
|
uhm.. morgen ochtend Workum? de knoopjes komen weer in het normale zo te zien;) haha 36 knopen en 9m2 fuel voel ik me zooo klein..
|
|
|
Steven
|
Morgen Noordwijk, de wind is wel weer aan het afnemen zeg!
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag nog iemand naar Termunten, mischien dat ik dan ook zin kan maken.
|
|
|
Gj
|
ik wil wel. zegt u het maar.
|
|
|
big_ben_lair
|
wind was wel lekker vanmiddag op workum, lekker knallen in de vlaagjes!!!
alleen waar is het water durfde gewoon niet te jumpen! enkeldiep!!!!!!!
gaasta vizion2 8m power!
zondag delfzijl, harlingen of schier?
|
|
|
Gj
|
niksdag vandaag
|
|
|