Taco.
|
En? Hoe was het vandaag?
Zondagmiddag ben ik erbij.
|
|
|
Gertjan
|
Vandaag was er nog meer wind als vorige week zondag, maar wel wat kouder. S`middags waren er wel 20 kiters bezig zo druk is het er nog niet eerder geweest dit jaar.
Morgen zakt volgens weeronline de wind wel in dus morgen er op tijd bij zijn.
|
|
|
patricks
|
het ging lekker vandaag!! In het begin wat teveel wind voor mij. :'( Maar later in de middag TOP!! Echt druk vandaag. ik dacht vandaag met max 4 man op het water. Staat het hele veld ineens vol met auto's
|
|
|
Taco.
|
Vandaag was er nog meer wind als vorige week zondag, maar wel wat kouder. S`middags waren er wel 20 kiters bezig zo druk is het er nog niet eerder geweest dit jaar.
Morgen zakt volgens weeronline de wind wel in dus morgen er op tijd bij zijn.
jullie hadden mooi dagje, 30+ volgens statistieken. Morgenmiddag 2 uu r a half drie, hopen dat er nog wat overblijft. Jammer loop ik Bedum weer mis!
|
|
|
|
peter.
|
dan moet ik er mogen ook nog maar effe wat loopjes uit knallen maar eerst lekker uit slapen tot straks:)
|
|
|
Airlust
|
Vandaag ga ik ook maar eens naar workum. Wie gaat er nog meer?
|
|
|
Jordi_1990
|
animo voor komende woensdag? workum/mirns/harlingen/schier??? benjamin had er wel zin hoorde ik al... iemand anders?
|
|
|
Benjooh
|
Ja ik kan woensdag, donderdag en zaterdag wel (Vrijdag ook maar niet te lang, s'avonds een etentje ) Alle dagen wordt lastig, moet ook nog een irri toets leren namelijk.. )
|
|
|
patricks
|
ik ga misschien vrijdag of zaterdag wel even afwachten wat de wind doet.
|
|
|
peter.
|
vette sessie vandaag
ben helemaal kapot:)
|
|
|
|
Jordi_1990
|
@ skyhigh
je woond toch in veendam? mag ik dan eventueel meerijden? (ik woon in zuidlaren)
|
|
|
Gj
|
tja, veendammers gaan voor !
|
|
|
Jordi_1990
|
ik ben een veendammer hoor, alleen verdwaald geraakt op mn elfde..
|
|
|
|
skyhigh as a
|
nee , moet het ongeveer over een week horen ofzo
tja nog effe wachtuh, maar die sol is ook eerst oke.
|
|
|
|
Taco.
|
Peter, zondag was inderdaad lekker!
Ben, zet je Peters Railey into waterplas nog online? Volgens mij is er nog wel ergens een ondergelopen weiland in de buurt waar je kan gaan kiten!
|
|
|
piede
|
Nog spierpijn van loopin'-saturday.... Heb ook nog ff in die geul op het strand van workum gekite!
|
|
|
peter.
|
jah vet die geul die mag er van mij blijven liggen lekker van het ijsel meer daar in springen op het laats ging het te ver en ging ik er in kite lopen
|
|
|
Gertjan
|
Ja leuk he dat geultje, rij je meer als een uur om in zo`n klein geultje de meeste lol te hebben. Met het hele Ijselmeer achter je.
|
|
|
peter.
|
zo als dit:)
|
|
|
peter.
|
en nog een loopje van zondag