kitewouter
|
zullen we een poll maken voor mensen die buiten het kiten om, ook andere hobbies hebben?
zoals het forum volposten? of kites oplaten op commando?
Gj is mn vriendinnetje int weekend:P
|
|
|
Jordi_1990
|
zullen we een poll maken voor mensen die buiten het kiten om, ook andere hobbies hebben?
zoals het forum volposten? of kites oplaten op commando?
Gj is mn vriendinnetje int weekend:P
iemand moet het doen.... maar zondag ben ik in de nammidag te vinden aan het zuidlaardermeer voor een goede sessie met 16 knopen en vol zuid... ahum
|
|
|
Gj
|
oh zondag 16 knopen en zuid dan ben ik er ook bij !
|
|
|
Gj
|
en wouter.. uik wil je? maar je neemt je tel niet op :n
|
|
|
Gj
|
ik heb et nog nooit gezegd maar hier komt ie dan!: een TOPdag op zuidlaardermeer!!! vlagerig maar errug bigair ben mezelf te boven gestegen ben blij dak een getuige heb(MEGA MEGA BIGAIR whaahaa) gvd nie op camera helaas ik heb je wel gezien, want ik was nog ff wezen kijken, wel jammer dat je geen 1 sprong lande ..
|
|
|
Gj
|
Was ook dikke chop of niet :N
|
|
|
patricks
|
morgen privé meertje
|
|
|
skyhigh as a
|
heb er wel een paar geland, maar idd nie veel hahaa was idd ook choppy, maakte et moeilijk te timen. ps gloof natuurlijk niet dat je bent wezen kijken GJ, neem aan dat je andes wel eeum aan was geweest
|
|
|
Gj
|
ik was met een maat van me, en hij wilde niet zo lang en je was bij dat eilandje bij die glijbaan aan het crossen stond ook nog iemand te fotografferen, met een groene jack aan..
|
|
|
Jordi_1990
|
@ GJ ik ben rond 12 uur op t strandje, nog steeds vol zuid en nu zelfs 17 knopen voorspeld en geen druppie regen.
|
|
|
wittie
|
ik ben in de pauze ook nog wezen kijken. Ricardo ging daar met z'n 7m zo hoog, dat ik het in mijn broek zou doen. Echt vette, vette lift en enorme hangtime. Heb jij 'm op het verkeerde moment gezien GJ.
roland
|
|
|
Gj
|
ja geloof ik best, was tegen een uurtje of kwart voor 3 3 uur ongeveer.
|
|
|
kitewouter
|
hahahaha Gj zeikt nu het forum vol:P niet dat er veel nuttigs uit mij komt:P morgen zuidlaren? wow.. das wel erg verleidelijk.. ff zien.. moet tot morgenochtend 7 uur werken..
|
|
|
kitewouter
|
als iedereen donderdag eens bekijkt.. das wel lekker temperatuurtje en goede wind.. hopen dat het zo blijft, dan spijbel ik! yeah;)
|
|
|
Gj
|
nou dan zit ik weer bij men vriendje in de bus!
|
|
|
skyhigh as a
|
idd woensdag en donderdag weer erbij!! donderdag met Roland opt water (als ie nie weer wat vergeet hehehe) fingers crossed for big days
|
|
|
skyhigh as a
|
fuckerde fuck ben donderdag helemaal niet vrij!!! maak er dinsdag en woensdag van
|
|
|
Jordi_1990
|
mag ik woensdag mee ricardo dat is mn vrije dag en ben zeer zwaar toe aan kiten haha.morgen 12:00 zuidlaardermeer trouwens!
|
|
|
big_ben_lair
|
Yo, zuidlaren is the place to be morgen!!!! ik ben er iig ook
|
|
|
Benjooh
|
Komende week groot deel van de week vrij, wil donderdag ook wel dus Wat een topdag vandaag! Mooi weer + hele dag 20 a 25 knopen En wat is die Bandit toch een TOPkite zeg!
|
|
|
patricks
|
Komende week groot deel van de week vrij, wil donderdag ook wel dus Wat een topdag vandaag! Mooi weer + hele dag 20 a 25 knopen En wat is die Bandit toch een TOPkite zeg! IDD top dag:D, ging lekker hoog met de bandit haha.
|
|
|
kitewouter
|
heb weer wat gemist;) morgen scheveningen! yeeeeeeeeehaaaaaaaa!
|
|
|
Gj
|
en dat zonder miJ? ik ben ook vrai?
|
|
|
|