shannon18
Gast
|
*grinnik* zie je dan nooit groningse vrouwen?
|
|
|
Steven
|
Groningse vrouwen die kiten zijn zeldzaam, welcome!
|
|
|
kitewouter
|
Joh, ik zie er zo veel.. maar niemand kite! nou ben benieuwd! je neemt les? of les gehad?
|
|
|
piede
|
Weet je wat helemaal zeldzaam in dit gedeelte van KH is, als je een vrouw bent, EN je hebt een auto met veel ruimte!
In dat geval; join the club! In elk ander geval trouwens ook hoor...
|
|
|
shannon18
Gast
|
ik ben nog bezig met m'n rijbewijs, maar heb als ik een rijbewijs heb wel een grote auto ter beschikking, en ik moet nog beginnen met kiten .ben tot nu toe alleen passief liefhebber;) ik ga denk ik lessen bij Cruise Control (zo heette ie dacht ik) maar die man zei dat je t besterft als je met dit weer gaat beginnen, dus helaas, als juffrouw ongeduld zal ik nog even moeten wachten. zou overigens graag een keertje mee willen om te kijken enzo
|
|
|
kitewouter
|
Vrouw? Grote auto? Dure kitespullen? Nu nog geen rijbewijs?
jaaa jongens, handig een vrouw met vervoer!
grapje;) als de wind het toe laat mag je vast x mee! waar kom je vandaan? Groningen is ZOO groot:P
|
|
|
|
piede
|
Hehe die rijdende koffie (of is het toch coffee?) shop van jou! Ach ja, het rijd hea...
Er staat trouwens een lunacy in het 2ehands gedeelte. Niet wat voor Rico? Mn nije boardje is vandaag ook binnen gekomen! Jammer dat het niet waait dit weekend...
|
|
|
shannon18
Gast
|
kiteWouter, ik kom uit Veendam,
|
|
|
kitewouter
|
Yeah nog ff en ik begin een Veendam topic! Veendam ruleert:P Gj? waar ben je? ik zeik het forum vol!
|
|
|
Steven
|
ik ben nog bezig met m'n rijbewijs, maar heb als ik een rijbewijs heb wel een grote auto ter beschikking, en ik moet nog beginnen met kiten .ben tot nu toe alleen passief liefhebber;) ik ga denk ik lessen bij Cruise Control (zo heette ie dacht ik) maar die man zei dat je t besterft als je met dit weer gaat beginnen, dus helaas, als juffrouw ongeduld zal ik nog even moeten wachten. zou overigens graag een keertje mee willen om te kijken enzo Ik denk dat je beter bij een kiteschool bij Workum je lessen kan gaan volgen, volgens mij zit die knakker alleen maar bij Mirns. En aangezien je 19 van 20 keer op Workum zal zitten kun je daar beter beginnen.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Hey mannen, nog een groningse vrouw hier. lees ik het nou goed en wordt er volgende week gekite? en past er nog vrouwelijk gezelschap bij ??? ben nog niet zo goed (lees: varen lukte laatste keer ongeveer 50 meter heen en 50 terug) maar wel eigen kite ennnnn..... vervoer (lees: vw polo) groetjes Yvette
|
|
|
Gertjan
|
Volgens mij wachten we allemaal vol spanning met al het nieuwe materiaal op WIND. Piede wat voor boardje heb je gekocht?
|
|
|
Jelke
|
Vandaag weer lekker kunnen hoogte lopen met m'n 15m op workum. Maar wel mooi weer er bij
|
|
|
wittie
|
Wat leest ik nu allemaal? Coffee auto's, nieuwe kite shit en kitechic's uut Grunn? Het wordt steeds beter hier. Rico mag dan wel plaats voor jullie in de Punto hebben dames, maar dinsdag zit je dan wel bij mij op schoot. Een ritje Workum met een kop koffie (en een dikke ARIE) sla ik natuurlijk niet af. (kitehigh_kitesmiley
|
|
|
peter.
|
wat mis ik hier!!!!!!
word het eindelijk gezellig hier:)
ik zoek nog een kitende vriendin ahahahaha
|
|
|
|
patricks
|
Vandaag weer lekker kunnen hoogte lopen met m'n 15m op workum. Maar wel mooi weer er bij Het was idd mooi weer!!! hopen dat dat zo blijft!! gelukkig toch nog wat rakjes kunnen varen
|
|
|
Steven
|
Conjo jongens! Er is geen wind! Wat lopen jullie nou laf te blaffen hier! Get a life!
...Hopeloos
|
|
|
jetzu
|
Ja idd, of ga aan het werk.
Waar blijft die 12+ graden en die 20+ knopen wind. Dan kom ik ook weer eens langs als ik eindelijk vrij ben.
|
|
|
Gertjan
|
Ja idd, of ga aan het werk.
Waar blijft die 12+ graden en die 20+ knopen wind. Dan kom ik ook weer eens langs als ik eindelijk vrij ben.
Hij werkt nog geen maand na een jaar vakantie en meteen weer zo`n grote mond.
|
|
|
|
Steven
|
Ik en mijn conjo matie Joran denken daar anders over, any way... Het weer is verry nice, enjoy! Of schijnt de zon niet in Veendam Ricardo, tis ook zo'n conjo dorp!
|
|
|
shannon18
Gast
|
ik heb geen idee hoe het weer in Veendam is, want ik zit nu in t oh zo mooie en zonnige limburg!
Dinsdag moet ik naar school:( maar over twee weekjes heb ik vakantie:D yeah, en daarna zo'n beetje de voorbereiding voor de eindexamens, dus lekker veel vrij! en anders vind ik eigenlijk dat jullie maar een keertje in het weekend moeten gaan, want dan kan ik mee 0:-) hihihihi
|
|
|