Taco.
|
Gertjan, tnx! ik haal de tijd meestal tussen 22:00 en 02:00. Dus nadat de kids naar bed zijn en voordat ik omval van de slaap. Vanaf nu heb ik wat extra dagen per week voor kitePRO.
|
|
|
|
wittie
|
Zo, weer aan het werk. Maar ben er nog nie helemaal bij. Was een VET weekend Nou ja, bij ons in't blokhut dan
|
|
|
kitewouter
|
Iedereen dus wel tevreden over het weekend! ik heb in elk geval lekker meegedraaid met sticked.. was top! en mijn voorruit... zie ander topic.. als iemand er iets van weet.. graag een reactie!
|
|
|
peter.
|
vet niks wouter hoop dat de dader zich meld! jammer dat jou weekend dan zo moet af lopen
was voor mij een top weekend!!!! op naar kbo:)
|
|
|
Taco.
|
Klote Wouter... Ook bizar dat niemand iets heeft gezien of gehoord.
Ik kwam een keer terug van het kiten op de parkeerplaats in Workum en toen was mijn elektrische buitenspiegel eraf. Kijk ik op marktplaats, was er gewoon gast die de dag erna hetzelfde type aanbood (en ook nog tweedehands kites)... sommige mensen...
|
|
|
kitewouter
|
jaa het is echt balen.. heb al nieuwe voorruit.. das het probleem dus niet meer.. al is de 150 euries wel weg.. noujaa toch top weekend..!
yeah baby! wannn vaart omgeving groningen weer en waar?
|
|
|
Geronimo79
|
zodra dr wind is, en daarmee bedoel ik ook zodra ik iets van de 5 a 6 tabelletjes snap van guru.. de 1 heeft het over 22 knopen vrijdag de andere zegt 4 knp... en vanavond waait het even leuk.. volgens 1 van de tabelletjes.. mocht dat zo zijn ga ik misschien wel even naar zuidlaardermeer of beter Blauwe Stad noorderstrand. maar goed.. zal me niet verbazen als er gewoon GEEN wind is
|
|
|
Gertjan
|
Deze week geen wind meer volgens windfinder en weeronline, en het was net lekker weer.
|
|
|
Taco.
|
Ik hoop nog een beetje op zaterdag. Dan kan er getest worden Oh ja niet de Trax III proberen want dan wil je m meteen hebben
|
|
|
Jordi_1990
|
ja ik hoop ook op zaterdag!!!! trax III tja dat is echt een GEWELDIG boardje net als de bandit een GEWELDIGE kite is! erg vervelend als je 3,20 per uur verdiend...
|
|
|
peter.
|
daar kwam ik mijn bed niet voor uit!!!
|
|
|
Gertjan
|
daar kwam ik mijn bed niet voor uit!!!
Dan moet eerst die , even opschuiven. Weeronline geeft nu ook mooie getalletjes aan op zaterdag.
|
|
|
jetzu
|
Zaterdag gaan we los!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Jordi_1990
|
workum ofzo? wie heeft er nog een plekkie voor mij vrij??? anders wordt het zuidlaardermeer...
|
|
|
Geronimo79
|
zaterdag los? nou goed als et moet...
|
|
|
Taco.
|
Zaterdag lijkt prima windje te leveren! Ik heb nog wat spulletjes mee om te testen! Testdagje Workum
|
|
|
Gertjan
|
Het schijnt druk te worden met Duitsers op Workum dus mischien wel naar Mirns. Nu vind jij die drukte ter promotie niet erg Taco maar ik zit er niet op te wachten.
|
|
|
piede
|
Als er wind komt, zal er op workum het meeste zijn.... Misschien toch maar wat noordelijker verkassen?
|
|
|
|
jetzu
|
Als er wind komt, zal er op workum het meeste zijn.... Misschien toch maar wat noordelijker verkassen?
Lauwersoog??
|
|
|
Jelke
|
Restricties Bij eb is geen mogelijkheid om te kiten aangezien het dan droog staat. SPOT IS GEOPEND VAN 1 JUNI TOT 1 OKTOBER. BUITEN DEZE PERIODE IS HET DUS VERBODEN OM HIER TE KITEN! Helaas Lauwersoog is nog geen optie. Ik wil dit weekend ook weer het water op !
|
|
|
Steven
|
Lauwersoog?? Jij hebt zeker aldoor op Loog gezeten?!
|
|
|