jetzu
|
He Jacobus ik zag dat jullie nu je eigen topic hebben. Daarom wou ik graag voorstellen dat de omgeving friesland daar voortaan lekker gaat posten, en niet meer het topic van het mooie groningen gaat bevuilen. Alvast bedankt. P.s. ik heb niks tegen friezen maar ik moet ze gewooon niet
|
|
|
Benjooh
|
Jongens was toch best lekker @ Delfzijl! Ga dr cker vaker heen, lekker dichtbij ook Wel instabiele wind maar verder heerlijk dagje
|
|
|
Jordi_1990
|
ik ben op blauwestad te vinden
|
|
|
|
peter.
|
nou dan is dit de laatste post van mij jetzu HOMO ga jij nou maar eens het water op inplaats van achter het raam te zitten kijken ...... word er zondag nog gekite latttttttttters
|
|
|
kitewouter
|
He Jacobus ik zag dat jullie nu je eigen topic hebben. Daarom wou ik graag voorstellen dat de omgeving friesland daar voortaan lekker gaat posten, en niet meer het topic van het mooie groningen gaat bevuilen. Alvast bedankt. P.s. ik heb niks tegen friezen maar ik moet ze gewooon niet doe ff serieus gast..! jij hebt geen vrienden behalve gronningers? rasechte?
|
|
|
Gertjan
|
Moet je niet te serieus opvatten Wouter. Zo pesten de Groningens en Friezen elkaar al het hele leven op de bouw.
|
|
|
Benjooh
|
Jow wie allemaal @ Mirns morgen? ff vlaagjes van 30 knopen pakken met mn 11 Bandit
|
|
|
kitewouter
|
Morgen oost toch? als ik het red, blauwe stad en mss delfzijl als ik de enige niet ben!
|
|
|
Lude
|
Shit man, werken met dit weer...
Waar gaat men zondag los? Ik kan niet wachten!!
|
|
|
Benjooh
|
Inprincipe Mirns morgen tenzij het teveel noordoost is, dan wordt het Delfzijl, Termunten of Blue City, ff afhankelijk van wat de rest doet
|
|
|
peter.
|
voor mij word het morgen geen kiten moet eerst mijn pa helpen met straten maar smiddags ga ik racen in bmw 6cilender dus mischien komen wij nog wel effe langs
|
|
|
jetzu
|
he peter dat was toch je laatste post??
Gaan er morgen nog meer mensen naar schier half 10 boot??? We gaan al met z'n 5en. En ook de friezen mogen voor deze keer mee.
|
|
|
|
Jordi_1990
|
wie morgen op blauwe stad?
|
|
|
Steven
|
De teller staat voor 8 man op Schier, bis morgen!
|
|
|
Benjooh
|
Ook present @ Schier Hopen dat ik het red met mn Bandit Evt nog iemand een 9 te leen? (Ps: Kan evt iemand me ophalen uit Ten Boer? Scheelt weer een uurtje slaap, anders mot ik dr kwart over 5 al uit ...krantenwijkje...)
|
|
|
Geronimo79
|
zow.. dat was een vet dagje delfzijl.. hele dag door gezet.. heerlijk.
|
|
|
Steven
|
Ook present @ Schier Hopen dat ik het red met mn Bandit Evt nog iemand een 9 te leen? (Ps: Kan evt iemand me ophalen uit Ten Boer? Scheelt weer een uurtje slaap, anders mot ik dr kwart over 5 al uit ...krantenwijkje...) Haha, fuck man! Neem sowieso ff een paar krantjes mee, dan hebben we ook wat te lezen op de boot
|
|
|
Benjooh
|
Neem wel ff paar Telegraafjes mee, heb ook nog wel nieuwe kitesurfmagazine liggen Cu 2morrow gasten!
|
|
|
skyhigh as a
|
(bazuin_kitesmiley)KITUHHHHHHHH!!!!!!!!! KNALUHHH!!!!!!! BEUKUHHHHHHH!!!!!!!! en wie weet nog wat zeehondjes ploagn met wat big airs GEEN GEMIER!!!!!! WIE GOAN NOAR SCHIER!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Jacobus
|
He Jacobus ik zag dat jullie nu je eigen topic hebben. Daarom wou ik graag voorstellen dat de omgeving friesland daar voortaan lekker gaat posten, en niet meer het topic van het mooie groningen gaat bevuilen. Alvast bedankt. P.s. ik heb niks tegen friezen maar ik moet ze gewooon niet doe ff serieus gast..! jij hebt geen vrienden behalve gronningers? rasechte? Wij Friezen staan daar ook boven, wij weten kaft van de koren te onderscheiden. Er is waarschijnlijk iets bij de geboorte van Jetzu mis gegaan, ik neem het hem niet kwalijk.
|
|
|
Jacobus
|
Ik had ook wel mee gewilt naar Schier, maar ben vandaag taxi voor mijn zusje, die gaat vandaag kiteles nemen. Goed bezig! Ben om 10.00h op Mirns....
Veel plezier op Schier, volgende keer hoop ik er bij te zijn, als het van Jetzu mag....
|
|
|
jaapd
|
Gaan er nog meer naar Termunten vandaag?
|
|
|