piede
|
Ja, als windscherm....
Snapjem?
|
|
|
Taco.
|
Ik zorg voor het vlees en zo Jaap, die 26m2 partytent kunnen we prima gebruiken hoor!
|
|
|
Morres
|
volgooien met waterstof dat ding...
|
|
|
Gj
|
eem kieken,
|
|
|
Taco.
|
weeronline voorspelt vanavond 4/5!!! als enige plek in heel NL hebben we zon en wind!
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ik had er ook wel willen wezen ,, alleen me vader is jarug
Richard!
|
|
|
brutus
|
Ik ben ook van de partij vanavond. weeronline voorspelt vanavond 4/5!!! als enige plek in heel NL hebben we zon en wind!
|
|
|
Benjooh
|
Ik ben dr ook bij, rond een uurtje of 4
|
|
|
keessie
|
Ik ga ook vanavond langs. Heb wel een grote auto in mijn eentje.. Iemand die langs zuidwolde rijdt met een plekje in de auto? Of iemand die een lift nodig heeft?
gr Kees 0614050139
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen?
|
|
|
Airlust
|
Piethein! Had jij nog de fotos van Frankrijk? Ik ben er nieuwschierig na. Groet Bruin
|
|
|
Benjooh
|
Nou.. was gezellig vanavond! Alleen wat weinig wind maar heb gelukkig kunnen varen ... langleve Starkites
|
|
|
Geronimo79
|
hahah!! top de starkites doen et lekker wel.. et zijn ook top kites. hopelijk snel weer wind.. wil varen... dus mocht er morgen wind op hvdb zijn. ga graag mee!
|
|
|
brutus
|
Maandagavond nog iemand naar HvB?
|
|
|
|
CeesV
|
volgens windfinder vanavond toch een klein beetje wind... zijn er mensen die er heen gaan?
|
|
|
patricks
|
Ik ga misschien vanavond nog Volgens weeronline: NO 5 (stoten 90 km/h)
|
|
|
|
kitepower07
|
Ziet er goed uit voor vanavond Oant dan! owja, hoelaat kan er gevaren worden denken jullie? 2u voor hoog water, of misschien toch al iets eerder?
|
|
|
piede
|
ik ga ook
|
|
|
CeesV
|
het meer is tegenwoordig toch ook alweer open, of niet? ik ben er zoals 't lijkt namelijk rond een uurtje of 4/5 al!
|
|
|
Geronimo79
|
Dan al??? wil ook wel.. maar bedenk me net dat mn vriendin met de auto weg is vanavond....
|
|
|
peter.
|
als het mee zit ben ik er vanavond ook nog bel je vanmiddag nog jurjen!!!
laterssssssss
|
|
|
kitepower07
|
TOP! is goed peter, ik weet alleen nog niet of ik nog plek over heb, hangt er even van af of mijn pa meegaat of niet... we bellen wel
|
|
|