Gertjan
|
En zelf doorgespoel ging het er nog niet hard aan toe in het filmpje.
|
|
|
skyhigh as a
|
is nu 10 tot 18 knoopjes, wordt toch nog wel meer vanmiddag achja.... zal ook wel weer nie
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
dat wordt weer nix van het weekend niks hoor en je zal maar vrij zijn
|
|
|
Steven
|
Haha, als het goed is komt er vanavond 4 a 5 B op op Loog. Dus dan kunnen we mooi los op het meer, wie meer?
|
|
|
Gertjan
|
Als het volgens weeronline kracht 5 is ga ik ook nog heen. Maar zit meer aan de vaargeul (wad) te denken.
|
|
|
Steven
|
actueel weer: Lauwersoog wind-calculator lokale tijd 15:00 = 15:00 MEZT windsnelheid windstoten richting km/h Bft. km/h graden vr, 06-06 15:00 32 5 40 40 ° NO vr, 06-06 14:00 25 4 32 50 ° NO vr, 06-06 13:00 22 4 32 60 ° NO vr, 06-06 12:00 25 4 32 60 ° NO
|
|
|
Steven
|
maak er maar wat van!
|
|
|
CeesV
|
uiteraard, is er dan weer een keer wind.... moet ik werken :S
|
|
|
|
Gertjan
|
Vraag 2: wil je er varen? Ik niet, allemaal badgasten, surfers, bootjes en vlagerig.
|
|
|
Steven
|
Met zuid is het daar best lekker
|
|
|
skyhigh as a
|
helaas edo, gisteren toch nog effe 5uur lang lopen knallen opt meer!!! was weer toppie ey edo mocht et waaien belle he, want nu is het jouw beurt
|
|
|
Gj
|
nu wind hoor jungs!
|
|
|
Taco.
|
Yo gasten was het nog wat vandaag? Ik heb lekker lopen klussen tja het moet af! Maar dan heb ik straks toch een TOP herfst!
|
|
|
Gertjan
|
Het was top, had ik niet willen missen. Vlak water en op het eind van de middag nog even kracht 5.
|
|
|
Gj
|
Vandaag nog mensen?
|
|
|
peter.
|
komt er wind dan?
|
|
|
peter.
|
dinsdag aan het einde van de middag/savonds beulen? ben dan al in leeuwarden dus kan zo door rijden lattersss
|
|
|
Steven
|
Dinsdag ziet er voor alsnog wel top uit, in de avond ff!
|
|
|
Gj
|
ga deze hele week in de avond! moet ff de LF dingen testen! vanavond kabelen!
|
|
|
CeesV
|
was wel ff lachen vanavond... wel balen dat ze niet zo'n baan hebben in zuidlaren! t komt niet in de buurt van kiten, maar toch een leuk alternatief als het niet waait!
|
|
|
Steven
|
Ik probeer ook elke avond even los te gaan, vanmiddag en vanavond zou ook mooi zijn... knmi zegt dat het in de nacht gaat aannemen.. als dit nu even wat eerder gebeurd.
|
|
|
skyhigh as a
|
jaja, er is weer een beetje wind op komst, heb tot nu toe elke dag kunne varen dit weekend van 4 dagen (hahaha EDO tis dus wel wa!!!!!!!!!) wie nog meer lauwie vandaag?!
|
|
|