patricks
|
Weer top sessie gehad @ workum Lekkere big airs
|
|
|
patricks
|
gaan er morgen nog mensen naar workum??
|
|
|
Benjooh
|
Yeah lekker dagje en lekker vlak idd!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
jooo gaat er nog weer iemand naar lauwersoog vandaag, zondag.. lijkt wel wind te zijn... noujah. .laat maar horen.
|
|
|
jetzu
|
Iedereen die vandaag niet op lauwersoog is wezen kiten heeft echt wel wat gemist. Wat een lekker windje vandaag.
|
|
|
piede
|
Iedereen die vandaag niet op lauwersoog is wezen kiten heeft echt wel wat gemist. Wat een lekker windje vandaag.
Ja, en zaterdag, en vrijdag, en donderdag.... Pffff kom es met wat nieuws zeg...
|
|
|
jetzu
|
Ja, en zaterdag, en vrijdag, en donderdag.... Pffff kom es met wat nieuws zeg... Idd ik heb jou niet gezien. Heb je het zo druk met lesgeven???
|
|
|
Jimmy
|
Was weer een lekkere sessie gister @ Galion. Ik kan niet wachten om weer een sessie op Worky of Loog te maken! Is toch wel erg vervelend hier om in je boardshort over het water te raggen!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
dit is forum omgeving groningen.... google maps net erbij gehad maar waar jij het over hebt... DIKKE VETTE KITESESSIES HIERZOOOO
SUPER JONGENS VOND HET MEGA TOF LAATSTE DAGEN
|
|
|
Jimmy
|
He Bram,
Alles goed jonge? Was je al vergeten dat ik op St. Maarten zit? Spreek je in augustus weer jonge!
|
|
|
Gertjan
|
Ja die piede is altijd snel op s`n teentjes getrapt.
|
|
|
Jimmy
|
Piede wiede wiet wie ziet hem niet
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik denk dat ik mijn penis gedurende de windloze dagen in de kleine tube van mijn RAVEN duw... WAT EEN GEILE KITE JONGENS DIE RAAF 3 , HEERLIJK
|
|
|
jetzu
|
Word jij gesponsord door robby zelf of wat??? Ik hoor niets anders van jou dan hoe goed geil hoog gek tof en weet ik het wat een raven is.
|
|
|
Geronimo79
|
jah als et nou een waroo was geweest...
|
|
|
skyhigh as a
|
tis dat Bramme t over een raaf heeft, maar vind et wel een topplan voor mn komende 2 dagen vrij (weer geen wind) ey bramme ,na hoeveel lozingen is je tube vol??
|
|
|
CeesV
|
zo te horen geen wind, t nivo gaat namelijk weer eruug hard omlaag
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Rico one pomp hè... k weet t zo niet pcies , vrouwen willen ook veel dus heb niet altijd even veel over voor in mn kite... k kom daar later op terug. joo lotax brambix
|
|
|
Geronimo79
|
hangtime als in, gooi een 11m waroo en een 12m raven I of II van een gebouw. wie dan meeste "float"heeft. Ik denk door grotere effectieve opp. de waroo.. Maar door dat ravens ook nog eens fuckeduck hoog kunnen springen. (volgens mij wel beter als waroos) is de totale hang- time idd langer. maar goed beide zijn top kites, en wat maar net je smaak is.
Mn waroo gaat waarschijnlijk ook weg.. ja ja geronimo warooloos...
|
|
|
peter.
|
ooooooooo ooo oo oo oo oo oo 00 ooo oo ooo lllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llll pppppppppppppppppen
|
|
|
Jimmy
|
Haha Peter ouwe loopkoning!
|
|
|
Morres
|
ooooooooo ooo oo oo oo oo oo 00 ooo oo ooo lllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llll pppppppppppppppppen
Hoelang ben je daar mee bezig geweest
|
|
|
peter.
|
uurtje:P hahaha
|
|
|
Bram Wilbrink
|