Gj
|
Wie morgen mee naar Workum? ga tegen uurtje of 10 weg? Wie mee wil rijden smsje sturen 0653833394
|
|
|
Lude
|
Hmm.. kwam vanmiddag al wat anders tussen... hopelijk morgen op tijd klaar met studie om nog even naar loog te gaan. Was het nog leuk vanmiddag?
|
|
|
Gj
|
loog of workum zeg het maar! bellen
|
|
|
skyhigh as a
|
was wel weer een toffe nikssessie op zuidlaardermeer, vlagerige poep. vet blij dak G-ron zn kite effe kon checke, toen wast nog goed te doen woensdag en donderdag MOET het poeieren, loop de shizzle goed mis de laatste tijd. oh ja Gertjan, pas op!! er komt heel snel een heeele boze kerel naar je toe, LEVENSGEVAARLIJK!!!!
|
|
|
Gertjan
|
oh ja Gertjan, pas op!! er komt heel snel een heeele boze kerel naar je toe, LEVENSGEVAARLIJK!!!! Die Jetzu is wel vaker op z`n teentjes getrapt. Wat wil je ook als een camper over 2 van z`n barren rijd en vervolgens iemand z`n bar vergeet mee te nemen naar lauwersoog. Dat dan ook nog van z`n laatste bar een sleeve los schiet. En dan denk je dat je na al die investeringen met nieuwe meuk op`t water staat, niet dus. O ja Ricardo die actie van vanavond is een waarschuwing op wat komen gaat als je de bridles niet gaat vervangen van je Waroo.
|
|
|
Gj
|
nou, mensen gaat er uberhaupt nog iemand kiten?
|
|
|
skyhigh as a
|
WOENSDAG EN DONDERDAG KITEN!!!!, maar er zijn ook van die punks die altijd maar vrij zijn en dus alle lekkere dagen aant beule zijn, vink gewoon zielig voor mezelf :'( heb alwel 2 stukkies ertussn ,maar vind dat de rest van die schijtbriddle nog wel 10 jaartjes meekan
|
|
|
Geronimo79
|
Hey jochies. Allemaal erg veel plezier met kiten en de wind deze dagen. Ik ben dr ff van tussen. Ben Ff kiten op de Gironde in frankrijk.
Vandaag ZLM was best ff leuk. heb nu ook gezien wat mijn kite allemaal kan met Ricardo dr onder. ligt et dus toch aan mij....
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Dag mensen, Morgen of vandaag dinsdag is er mooie wind bij lauwersoog.. moet overdag wel werken, 3uur ofzo is het hoog. Hoe is het als het water weggaat? k verwacht rond 6 uur die kant op te kunnen vanuit grunn.. Niet te doen of...? Natuuirlijk probeer ik vrij te nemen in de middag maarjah..ben dus nieuwschierig tot hoelaat en of t lekker is als het water weggaat. mzll kiteze allemaal groeten bramme
|
|
|
Gj
|
Ik wilwel naar lauwersoog wie gaan nog meer vanmiddag?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
hey homootje tot hoelaat kan je daar knallen dan
|
|
|
Gj
|
njaa tot uurjte of 6 denk ik maar de richting is ook niks, iemand zuidlaardermeer misschien?
|
|
|
Lude
|
2 uur na hoog moet je een stukje voor lopen, Volgensmij kun je dan nog wel een tijdje los...
|
|
|
Gj
|
het waait en er moet dus gekite worden!
|
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen nog iemand? ik ben de hele dag vrij en donderdag vanaf een uur of 12 (zal wel eerder worden)
|
|
|
Lude
|
Zo dat was me toch weer ff lekker op loog! Wel tiefus hard op mn bek gegaan, denk dat mijn ribbenkastje mij nog wel een paar dagen zal herinneren aan een vrijeval van een 3 m hoog in 30cm water! Ben nog steeds niet gewend aan de snelheid van mn 9 brambix: hielp jij mij starten? naish kite?
|
|
|
skyhigh as a
|
ey ouwe!!! morguh lauwe!!! 9.00 present opt meer denk ik maar zo
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Lude dat klopt.. die val van je zag ik toevallig ook... Het ging hard man... voor mijn 12 iig. vandaag weer.. nog meer mensen zo die kant op? groeten bram 0648355846
|
|
|
Lude
|
Aangenaam
|
|
|
|
skyhigh as a
|