Bram Wilbrink

|
paar leuke meiden erbij zou wel leuk zijn zeg... mijn lijn geknapt fuckzooi.. lesser in mijn lijnen gvd (workum) veel plezier allemaal
|
|
|
Taco.

|
hee gasten, morgenavond ben ik bij de HvdB voor een avondsessie als alles meezit. Wel laat, dus ik hoop dat jullie niet gelijk om 19 uur aftaaien omdat het te choppy is of een andere flauwe smoes.
|
|
|
Nooi
Geen avatar
|
Waar in Lauwersoog is de kitespot pcies...? kom vanuit groningen.
|
|
|
CeesV

|
rechtdoor en dan rechts.... vandaag was idd niet ideaal.. zelf maar ff gevaren...
|
|
|
|
Lude

|
Hmmm lauwersoog, top! 
|
|
|
Gertjan

|
Vanuit Groningen, heb je eerst de visafslag dan het grote gemaal/sluis. Vervolgens nog een stukje de grote weg volgen, aan de rechter kant de parkeerplaats bij de dijk. Bestemming bereikt.
|
|
|
Gertjan

|
hee gasten, morgenavond ben ik bij de HvdB voor een avondsessie als alles meezit. Wel laat, dus ik hoop dat jullie niet gelijk om 19 uur aftaaien omdat het te choppy is of een andere flauwe smoes.
En welk smoesje heb jij dan dat je zo laat komt. (bang dat er te veel wind staat in de middag)
|
|
|
Jordi_1990

|
maandag nog iemand los?
|
|
|
wittie

|
staat er vanaaf nog weel wind dan op L'oog? zie overal staan dat ie vanaf 14.00/15.00 uur afneemt! wie gaan er allemaal heen en hoe laat? @jordie: Rico is maandag vrij, je kan hem altijd even vragen. 
|
|
|
Jordi_1990

|
goed idee zal t ff doen 
|
|
|
|
lowietje

Logs: 0 | 4 uur
|
wil overigens wel heen vanavond, om 19.00 hoog water zo te zien. maar wie gaan ook de gok wagen? wind lijkt volgens de voorspellingen beetje dubieus. en ff als nog redelijke beginner op lauwersoog, wat zijn nou goede windrichtingen voor daar?
|
|
|
Lude

|
Op het wad kun je als je op het ondiepe stuk blijft met alle winden wel varen. Als je daar niet zeker van bent dan is zw via n tot en met o beter als beginner.
|
|
|
wittie

|
Ga de gok wel wagen denk ik, ben er ong. om 18.00
|
|
|
Gertjan

|
wij zijn er om 15.15 ongeveer.
|
|
|
lowietje

Logs: 0 | 4 uur
|
op t risico dak een heerlijke kitesessie ga missen... ik heb besloten dak me toch te brakjes voel na de dag en nacht van gister en ga dus maar niet. veel plezier mannen!
|
|
|
Jordi_1990

|
morgen uitgerust en lekker knallen dan? hoeven we ook niet al te vroeg weg hoor en ook niet te laat weer naar huis (heb zelf ook weinig zin om rond 00:30 eens thuis te zijn :S)
|
|
|
Lude

|
Hopelijk blijven de voorspellingen zo, dan vanavond maar even avondsessie op lauwersoog. Wie nog meer?
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Ik hoop dat ik er ook bij ben...als ik vandaag mijn 14m nog met de post krijg tenminste. Hoe laat (incl. het uurtje dat je altijd te laat bent) ben je er?
|
|
|
Jordi_1990

|
wind? waar hier op zuidlaardermeer 13 knopen west, dat wordt niks vandaag
|
|
|
Lude

|
Hej Bolke, Ik zat te denken aan 18:00 a 18:30 (incl uurtje te laat  ). Ik post het nog wel even definitief hier. edit: vroeger is ook prima hoor 
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Ik verwacht niet dat mijn kite vandaag nog gaat komen met de post, hopelijk is die er morgen...dan wordt het een heuze avondsessie!
de windvoorspellingen zijn voor vandaag overigs ook niet zo hele gunstig.....
|
|
|
Lude

|
Jammer!
Niemand verder zin? 16knp nu, zou zonde zijn daar niets mee te doen!
|
|
|