jetzu
|
Dat is schiermonnikoog wad kant. Wij gaan altijd naar noordzee kant (einde van de badweg)
|
|
|
Gertjan
|
Dat kaartje is al jaren ongewijzigd. Klopt niets van, dat strandje mag voor zo ver ik weet niet.
|
|
|
Lude
|
Bij mijn weten mag het daar ook niet...
Schier mag noordzee wel en wad niet dus?
Zin om vanavond nog even los te gaan!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Verwacht je vanavond nog voldoende wind/water dan? Je kunt pas varen (langs de vaargeul) rond 18.00 uur...
|
|
|
Lude
|
Geen id :-) windfinder zegt 17 knopen om 18.00... edit: niet dat ik er dan al ben denk ik Zat eerder aan 20 te denken incl uurtje te laat.
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Ik wacht eerst de wind af.....verwacht er niet veel van. Trekt de wind idd aan dan ben ik vanavond ook bij.
|
|
|
Henning
|
Nog iemand die naar harlingen / korn scheurd? via lwd. Ik hou me aanbevolen
|
|
|
Lude
|
Ik wacht eerst de wind af.....verwacht er niet veel van. Trekt de wind idd aan dan ben ik vanavond ook bij.
same here
|
|
|
DaPiedro
|
Gisteren was hvdB kitebaar van +- 19 uur. Vandaag een half uur later... Was trouwens goed te doen met een 9m!
|
|
|
Lude
|
Eerder toch ook wel? Alleen een stukje lopen.
Heb me hardstikke goed vermaakt gisteren tot kwart voor tien, eerst beetje matig voor mn 9, iets later was het echt super!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Fijn die actuele windmetingen weer een leuke sessie gemist dus! Het wordt tijd voor een actuele windmeter op HVDB Zaterdag weer los....?
|
|
|
CeesV
|
Fijn die actuele windmetingen weer een leuke sessie gemist dus! Het wordt tijd voor een actuele windmeter op HVDB Zaterdag weer los....? ga naar: overheid.knmi.nl wachtwoord en gebruikersnaam zijn beide: veiligheid... lauwersoog staat bijna helemaal bovenaan onder actuele waarnemingen!
|
|
|
|
Jimmy
|
meteo24.nl ook toch?
|
|
|
|
peter.
|
top!!! ziet er steeds vetter uit, elk filmpje weer!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Zaterdag 10.00 uur, Lauwersoog....mits de vele regen/onweer uitblijft --> 20+ knoopjes!!
Wie meer???
|
|
|
patricks
|
En check ook www.ikiteboard.nl ! en hopelijk de volgende keer met fisheye, mooie blauwe lucht, en dikke wind ! Vet filmpje!:D:D
|
|
|
Bram Wilbrink
|
heeel mooi filmpje man.. superrr VET
|
|
|
Gertjan
|
Vooral die eerste spong. Zaterdag lauwersoog als het weer het toe laat. Wind is ZW dus hopelijk vlak water. Windrichting is al weer veranderd, s`middags al weer west.
|
|
|
skyhigh as a
|
ja gertjan, die spronge gaan top man!!! als zondag zo blijft!!!!!!! woehoeeeeeeeeeeo jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaaaaaaa snaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan work helemaaaaaaaal Gek!!!!! jhaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa aaaahaaaaaaaaa
|
|
|
Jimmy
|
Inderdaad een vet filmpje:D
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Nog meer animo voor lauwersoog?....10.00uur aanwezig.....goede wind, lekker weertje en zelfs de zon schijnt!!!
|
|
|
Gertjan
|
ja om een uurtje of 12.30 met een stuk of 3 kiters.
|
|
|