CeesV
|
tjeeeeeej mn powerlijn is er.... we kunnen bijna weeer
heb je er nog geld voor betaald? zo ja, zet dat hele verhaal maar op kitehigh, heb jij in no-time je geld terug
|
|
|
Bram Wilbrink
|
dikke vinger in de aarsch van die gasten .. .fuck them..
heb met onze locale held Kees (zuid-wolde) een lijn bij groothanden gekocht.. 6 euro. thanks kees
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He mannen wat ze voorspellen op lauwersoog in de middag 4-5 en avond 5 stoten 80km per uur voor morgen klopt dit een beetje of doen ze maar wat bij dat weeronline
|
|
|
jetzu
|
Ja dat is altijd een gok en afwachten hea. Maar ik heb er voor morgen wel vertrouwen in.
|
|
|
Gj
|
Ik heb ook weer tijd en zin om te knalle!
|
|
|
Geronimo79
|
Wil wel.. maar moet eerst langs de dokter.. ben bang dat mn trommelvlies gescheurd is. (of ander iets in mn oor) hoor in ieder geval stuk slechter met dat oor.
Tjah.. krijg je als zoetwaterratje die denkt even in de branding te kitesurfen. hoppa over een golf, recht in de volgende die net omsloeg. Gemiddeld golven van 2m hoog. Wel ONTZETTEND GAAF trouwens.
|
|
|
Steven
|
Ik denk niet dat je trommelvlies gescheurd is, eerder dat ie verstopt zit. Als je dan net hard op het water knalt kan het wel een goed in je oor schieten, heb ik ook één keer per jaar. Laat ik het even uitspuiten.
Of je doet het zelf, olijfolie in je oor gieten, 2 dagen doen en dan met de douchekop uitsputen...
Tot ziens, doc Steven
|
|
|
Geronimo79
|
mm.. dat zou fijn zijn als het dat alleen is.. voelt alleen ook alsof er een vliesje los hangt.. nouja dokter weet vast raad.
|
|
|
kitepower07
|
beeeter, er staat nu al 16 knopen belooft nog wat als het gaat toenemen (wat wel de voorspellingen zijn) 5u maar die kant op!
|
|
|
CeesV
|
aan iedereen die van afgelopen zaterdag op zondag bij mij was blijven pitten... wie is z'n bergschoenen vergeten? er staat hier een paar beste 'stappers' maat 45 die wij niet helemaal kunnen thuisbrengen!?
|
|
|
Gj
|
Wanneer weer kiten lijkt me een interessanterer vraag..
|
|
|
Bram Wilbrink
|
t gaat mij dan vooral omt antwoord wie heeft die?
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er zondag nog mensen kiten?Ik ben zaterdag weer in NL. Heb zin om zondag weer eens flink te knallen...
|
|
|
Gj
|
vrijdag zaterdag zondag staat er wind . hopelijk!
|
|
|
Jimmy
|
Kijk dat zijn de berichten:D
|
|
|
Benjooh
|
Joo, Patrick en ik zouden vandaag gaan wakeboarden maar we hebben op't laatse moment geen auto. Nog mensen zin om vandaag te gaan wakeboarden in Heede? (Duitsland) €25 voor een hele dag. Ze zijn tot zonsondergang open dus is geen ramp als we iets later die kant op gaan. Brandstofkosten delen uiteraard! Greetz, Benjooh
|
|
|
CeesV
|
ik ga morgen wakeboarden daar in Heede!
|
|
|
Benjooh
|
Oke dan! Wil morgen ook wel anders. Met wie rijdt je mee en weet je of dr nog een plekje vrij is?
|
|
|
jetzu
|
Vanavond windkracht 4-5. Wie gaan er allemaal kiten??
|
|
|
peter.
|
zaterdag ben ik eindelijk weer eens vrij!!! wie heeft zin om naar de eilanden te gaan??
daar dagje rippen!!
ik hoor het wel latorrrr
|
|
|
Benjooh
|
Hmm als de wind oke is.. Schier misschien?
|
|
|
patricks
|
ik ga morgen wakeboarden daar in Heede!
Wij gaan nu!
|
|
|
jetzu
|
He peter als er wind staat heb ik daar wel zin in. Even afwachten wat de wind gaat doen. Ga je vanavond nog naar HvdB?
|
|
|
keessie
|
Ik ga vanavond ook even proberen op Hvd B
|
|
|