Gj
|
maybe, zijn wel wedstrijden ff zien of ik mee ga doen.
|
|
|
Gj
|
Mensen die nog morgen willen kiten? ik rij vanaf gieten richting groningen en dan door naar Lauwersoog? mensen die nog mee willen rijden bellen of smsen!
|
|
|
shannon18
Gast
|
ja, gaat goed zonder telefoonnummer! hahahaha moch je dit nog lezen, wi je dan alsnog je nummer sturen? mijne is 0620952617 als je rond vijf uur weer in groningen bent wil ik wel mee ) groetjes!
|
|
|
skyhigh as a
|
whahaaa gha vroegh naar lauwie!!! eerst maar effe opt meer en saaf naart wad hoopm dat waait!!! wie nog meer?? WITTIE ASS MO FO is also intha house
|
|
|
wittie
|
whaha En GJ natuurlijk!! Ook van de party!
|
|
|
wittie
|
Helemaal niemand?????????????????? Ook goed! Gaan we zonder jullie, lekker rustig!
|
|
|
shannon18
Gast
|
vandaag voor t eerst met m'n spulletjes gekite op workum WAT EEN DRAMA! hahaha, ik kon maar niet op m'n boardje komen,telkens als ik voet nummer twee erin deed draaide dat ding weg, ik werd er moedeloos van, maar heb ook nog een dag les tegoed, dus dat gaat vast goedkomen, oefening baart kunst! en toch.... ziet het er zo makkelijk uit
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Het leven van een "kitester" gaat niet altijd over rozen......iedereen begint met vallen en op staan Maar één kleine tip: alleen concentreren op de kite en het board aandoen op gevoel.
|
|
|
|
Benjooh
|
Best ff lekker dagje gister @ Harlingen. Van 10 - 10 gekite Half 1 thuis Jordi, nog mot met je moeder gekregen?
|
|
|
Jordi_1990
|
Best ff lekker dagje gister @ Harlingen. Van 10 - 10 gekite Half 1 thuis Jordi, nog mot met je moeder gekregen? nee haha, was om half 2 thuis.... wat een topdag zeg, 7m vegas, 9m tribal 2 (stukken beter dan tribal 1), 11 bandit en 10m gaastra max3 (oja flysurfer psycho 3 8m) gevlogen. allemaal fijne kites maar de vegas en max3 de beste van het stel (vind ik)
|
|
|
Morres
|
vinnik ook
|
|
|
Benjooh
|
vinnik ook Dacht dat je mijn Bandit zo geweldig vond Naja ben zelf nu echt verslaafd aan mn Tribal2, lekker fijn kiteje, lekker hard terugsturen enzo
|
|
|
skyhigh as a
|
wil na mn werk tegen 17.30 opt schildmeer nog effies kijken of er wat te kiten valt volop west altied goud daaro nou nog effe 16+ knopen
|
|
|
michiel v geel
|
Best ff lekker dagje gister @ Harlingen. Van 10 - 10 gekite Half 1 thuis Jordi, nog mot met je moeder gekregen? nee haha, was om half 2 thuis.... wat een topdag zeg, 7m vegas, 9m tribal 2 (stukken beter dan tribal 1), 11 bandit en 10m gaastra max3 (oja flysurfer psycho 3 8m) gevlogen. allemaal fijne kites maar de vegas en max3 de beste van het stel (vind ik) waarom vaar je niet met je eigen kites?
|
|
|
|
|
Walt0r
|
praktijk examen punniken?
|
|
|
Gj
|
zondag staat er een mooi windje, en cees geslaagd voor je praktijk
|
|
|
CeesV
|
auto rijden natuurlijk!
|
|
|
Gj
|
Dus je bent geslaagd?
|
|
|
CeesV
|
Dus je bent geslaagd?
Zeer zeker! Nog ff aanvragen en ophalen! maar ik ben der maar weer mooi van af!!
|
|
|
Jimmy
|
Cees congrats jonge
|
|
|
|