Wie is er voor ijskiten op zuidlaardermeer (of leekstermeer) om 12 uur of zo?
hey jaap
ik heb vandaag een rondje het meer geschaatst... maar het is echt kneiterdruk op het meer met schaatsers... een paar duizend vandaag denk ik wel... dus dan is het wel goed uitkijken. bij dat paviljoen bij meerwijck is een stempelpost en zo'n koek een zoopie tent... dus daar si het extra druk!
Was weer vet vandaag!! IJSKIJT'N Lekker ff met GJ en Rico geknald in Veendam GPS gaf 48.2 kmpu aan Mag wat mij betreft nog wel ff vet blijven vriezen en waaien Check:
Wij zijn vandaag bij blauwe stad geweest icekiten, gaat echt zo hard als je wil (durft). Ik heb met een 2m matras gevlogen en m`n broertje met de 6 raven1, gaat trouwens wel mooier met een bar en trapeze ipv een matrasje met handgrepen. Maar voor de eeste keer was het niet gek, hebben tot het donker lol gehad.
Was weer vet vandaag!! IJSKIJT'N Lekker ff met GJ en Rico geknald in Veendam GPS gaf 48.2 kmpu aan Mag wat mij betreft nog wel ff vet blijven vriezen en waaien Check: https://nl.youtube.com/watch?v=rbgeQUTWPSE
Hee Krizze, top filmpie gozer....
Lijkt of wij een soort van zelfde ervaring hebben meegemaakt....
super tof filmpie KRIZZE maar op 58 sec is het iedere x toch eeum schrikken dat het hele beeldscherm is bedekt met vel vet en tanden whaahaaaaaaaaaaa watn dikke kop kerel