Benjooh
|
Idd! Ziet dr goed uit voor maandag!
|
|
|
Jelke
|
Eind volgende week hoop ik mijn nieuwe gear ook in huis te hebben, Kan ik ook weer eens los
|
|
|
Benjooh
|
Eind volgende week hoop ik mijn nieuwe gear ook in huis te hebben, Kan ik ook weer eens los Dacht dat 'die' kites pas in maart ofzo op de markt komen
|
|
|
Jelke
|
Ze zijn al leverbaar, maar nog niet alle kleuren combinatie waren binnen, dus daar moet ik nog even op wachten.
|
|
|
Benjooh
|
Nou ben benieuwd!
|
|
|
skyhigh as a
|
yihaaaaa!!! windje moet zo blijven of omhoog!!!!!! lekker eeum weer in Grunn kaitn, blauwe of termunten zit er weer aan te komuhhhh!!!!!!!!! denkbeeldige 20graden erbij en je heb een topdag (moet wel lukkeh dus) eeum weer oldskool met zn allen in Grunn kaitn dus dit weekend??
|
|
|
Benjooh
|
Als Mirns dichtligt vrijdag/zaterdag/maandag, Delfzijl of Termunten!
|
|
|
Gj
|
Als de temp niet TE koud is wat niet zo is was ik ook gekomen
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die morgen naar Mirns afreizen?
|
|
|
|
Krizze
|
Ik weet het nog niet
|
|
|
wittie
|
Whaha, wat weet jij wel dan, Sjappie! Ga kaitn dit weekend!!!!!!!
|
|
|
Krizze
|
Pussy miauw Whahahaaaaaaa
|
|
|
shannon89
Gast
|
dat speklaagje houdt jou echt wel warm, en een kater is geen excuus tot zondag
|
|
|
skyhigh as a
|
speklaagje?????? noem het maar een ENORME speklaag. hij was laatst gespot tijdens kiten en werd bijna geharpoeneerd voor zn levertraan!!!! maar goed dat ik van GREENPIECE hou
|
|
|
|
Geronimo79
|
Maar ik wil helemaal niet geharpoeneerd worden :'( En ik heb veel meer blubber als die kirzze..... Nu is et EN koud EN gevaarlijk...... Sterkte krizze, take those captain ahab's down with you!
|
|
|
shannon89
Gast
|
huppelk*t ga je echt niet doodvan
|
|
|
skyhigh as a
|
gheheheh maar iemand nog landboarden vandaag in veendam zweefvliegveld(of weet iemand andere spot) ?? wind staat niet in de superrichting, maar kunne wel beetje nikste want begint hier al beetje aante nemen af entoe
|
|
|
skyhigh as a
|
of gaat er nog iemand KAITN???? want gaat nu toch wel wat meer heen en weer hierow!! FLIPMODE!!!!!!! 06 302 805 68 BLAUWE?????
|
|
|
Geronimo79
|
Op dit moment blue city = 14 knopen mt vlagen 21 hahahaa shannie, jij kan et weten. takes one to know one
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm das nie tof genoeg voor kaitn vink met deze temp. wordt landboarden op Vdam zweefvliegveld eerst eeum met GJ langs Surfcenter en dan los op AIrport Viedame
|
|
|
|
|