|
Krizze
|
Zit er zelf ook stevig over te denken om morgenvroeg rond een uur of 8 op Lauwie ff los te gaan Nog meer kanslozen met hetzelfde idee ?
|
|
|
|
Krizze
|
toch maar nie
|
|
|
Lude
|
Morgen slapen... vanavond was echt super.. heerlijk briesje kort na iedereen van het water af ging!
|
|
|
jaapd
|
Morgen Workum, lekker cruisen, gaat helemaal goed komen. weeronline geeft 4/5 de hele dag.
Ik heb een vriend les gegeven met pinksteren met een 13c terwijl iedereen met 9 stond. Dat ging goed want hij heeft nu 2 bandits gekocht. Dus die morgen even checken.
|
|
|
Benjooh
|
Lodewijk en ik zijn dr rond 8 uur straks Nu alweer zo'n 20 knopen!
|
|
|
sanne
|
en wie vanavond l'oog dan?? uurtje of zes het water op, kiten tot de wind weg is...
|
|
|
Walt0r
|
bah, ik moet ff weekie wachten... 3 hechtingkjes in mijn poot, lag iets scherps op de bodem van workum. Hopelijk is het zaakje volgende week genezen Lat0r
|
|
|
|
Gertjan
|
morgen lauwersoog wad als er een beetje water is
|
|
|
Mark04
|
10:00 is het hoog water, dus dan kun je maar tot 12:00 kiten. Aangezien het zaterdagavond is en er gedronken wordt, sta ik niet eerder dan 12:00 op het water. Vandaar de vraag of Lauwersmeer goed te doen is morgenmiddag.
Groeten Mark.
|
|
|
Lude
|
met N is het op het meer een klein beetje schuin aflandig... Gezien het kleine vaargebiedje waar we mogen komen is het niet echt ideaal..
Hoe was het wad vanochtend trouwens?
|
|
|
Benjooh
|
Zijn toch maar naar Workum gegaan Heerlijke ochtendsessie gehad en 2e helft van de middag waaide het ook lekker, alleen wel behoorlijk vlagerig
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga morgenvroeg ook naar Lauwersoog. Zie jullie daar!
|
|
|
Gertjan
|
Ik ga eind van de middag naar het wad als de omstandigheden goed zijn.
|
|
|
keessie
|
Gertjan,
Ga je dan helemaal in de vaargeul varen??
gr Kees
|
|
|
sanne
|
ik ben er vanavond ook bij als er wind is; gisteravond was het ineens weg toen we aankwamen :-( en voorbij het strekdammetje staat al vrij vroeg water Kees. Hoe laat ga jij Gert Jan?
|
|
|
CeesV
|
Vanavond rond een uur of 7 aanwezig.. Volgens weeronline Noord kracht 5... met een wit wolkje en een zonnetje! Wordt heerlijk dus!
|
|
|
Gertjan
|
Om 10 uur hoog dus ik ben er rond 6 uur, met noord is het water er al heel snel. We kunnen ook nog in het geultje.
Vrijdag was het water er ook heel vroeg en erg hoog, vandaag wil ik niet weer met zulke rot golven varen vandaar dat ik zo vroeg ga.
|
|
|
sanne
|
Geniaal, ben dol op geultjes, tot vanavond dan!!
|
|
|
skyhigh as a
|
kvond et niks gisteravond, was al aardig snel vertrokken en dat terwijl ik er verdamme al om 13.00 was om op het meer te rakken. vliegerweer lekker bezig met hun 18 tot 21 knopen gheheheh wast later nog wat of bleef het aan uit
|
|
|
CeesV
|
Het was gister echt helemaal top! Vlak water en leuke wind... Tot half tien aan t kiten geweest en daarna nog ff naar de Mac
|
|
|