|
Steven
|
Morgen is inderdaad een optie, Taco jij bent ook van de partij? Hoelaat ga jij... Ben gaat ook later.
Even kijken morgen..
|
|
|
Taco.
|
Ik ga denk ik rond 13:00 uur. Ik probeer wel zo vroeg mogelijk te gaan overigens
|
|
|
Benjooh
|
Joo, Ben en ik zijn dr in de middag waarschijnlijk
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een ruk wind!!!! ik rij hoe dan ook heen, maar tis gwoon te bagger voor woorden!!!! ik ga nu voor koffie en arie's en wie weet wordt dat wel beloond yeah big arie groetn
|
|
|
Jordi_1990
|
ruk wind.... 8 knopen over op zondag aaaarg
|
|
|
Benjooh
|
Was wel weer ff lekker dagje vandaag! Wel behoorlijk vlagerig en regenachtig maar verder wel oke Ff mn nieuwe Bandit getest, lekkere kite hoor!
|
|
|
Jordi_1990
|
moooi nu zondag nog wind, ga ik een wat oudere f-one testen (tribal 06 9)
|
|
|
Taco.
|
ja ga ik een keertje, hele tijd regen. Desalnietemin erg fun gehad, zelfs nog (pussy)loopje erin gegooit. Hebben we dat gelijk maar weer gedaan in het nieuwe jaar. En natuurlijk wat getest van Ben en Steven. Niet gek!
|
|
|
Taco.
|
Trouwens die SS rev zag er ook bruut uit.....
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen wel droog maar de wind laat het zoals het nu lijkt afweten ik ga wel heen, kite ophalen , ik zie wel wat de wind doet...
|
|
|
big_ben_lair
|
zondag rond 12 uur nog 5 a 6 bft op Workum!!
no worry's
|
|
|
Jordi_1990
|
oke, watersportweer geeft me 20 tot 15:00
|
|
|
Jordi_1990
|
windfinder en windguru zijn ook weer positief gestemt! YEEEHA om 18:00 nog even the last check maar zoals het nu eruit ziet maak ik workum onveilig morgen
|
|
|
Walt0r
|
ik ga zondag ook weer eens dobberen denk ik.....kzie dat de guru wel iets goeds voorspeld, of worden wij gefopt?
hoe laat beginnen jullie daar zo'n beetje?
Walter
|
|
|
|
Jelke
|
Nieuw speeltje gekocht ATC 2000 camera.
[youtube]W11SZ2ZuItk[/youtube]
Is opgenomen met de ATC 2000 Waterproof tot 3 meter. met bevestiging spul voor aan de helm ect.
Zoek nu nog iets om aan een tube vast te maken. Dus als iemand nog wat weet.
|
|
|
Jordi_1990
|
mooi speelgoed! morgen filmen op worky?
|
|
|
skyhigh as a
|
mag ook weer een nieuw speeltje halen weer een board naar de kitehemel morgen toch nog eeum kiekn jah(kan vast wel een boardje lenen en anders hebk mn skimboardje nog wel) wind komt wel goed
|
|
|
Gj
|
BEN heeft goeie shit ricardo!
|
|
|
skyhigh as a
|
hoop dat et onder garantie valt, dan vink de slingshot len10 wel wat voor mij en anders idd effe bij Ben aankloppen voor een onbreekbaar loop board gj ben je er morgen ook bij op workie? eeum lachn jah
|
|
|
Gertjan
|
Morgen allemaal naar Workum, wordt gezellig dus.
Zie windfinder nu; zondag 24 knopen
Jetzu ga je ook mee?
|
|
|
Jordi_1990
|
wat een mensen morgen! ik ben erbij! gezellig
|
|
|
skyhigh as a
|
hoe laat zijn de eersten er??? houk er rekening mee dak nog eerder er moet zijn veul te druk met al die grunnigers
|
|
|