piede
|
En dan is het zaterdag!!!!!!!!
Dat betekend weekend!!!!!!!!
YEAH, rippen gasten!
|
|
|
|
Jacobus
|
Op het moment dat ik het schreef was het maandag en 4 dagen later is vrijdag!!!! Nog 3 dagen en dan is het vrijdag!
|
|
|
|
piede
|
Haha, daar begint ook al iemand te flippen... Ik heb zin man!!
|
|
|
Jordi_1990
|
JAAAAH ZONDAG LOS MET DE 9!!!!!!!! JAAAAAH IK WIL!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Geronimo79
|
Real men don't eat honey, they chew on bees!
|
|
|
Jordi_1990
|
wat maakt mij een nep man dan ??? 3mm pak bij 3 graden boven nul zeker
|
|
|
shannon18
Gast
|
zo goedkoop geronimo? hoe kan dat nu, maar als dat prive les is vind ik het best, weet je het zeker?
denk dat het nu nog te koud is?? om beetje in t water te liggen , whaha
|
|
|
Geronimo79
|
ja zekers, heb vanmiddag nog contact gehad. 45 euro prive les 3 uur lang. skyfighters ofzo
|
|
|
Gertjan
|
En echte mannen varen met Waroo`s en 6mm pakken, dus ik mag ook weer los. Nu nog wind en een beetje zon voor op het bolletje en we kunnen los.
|
|
|
shannon18
Gast
|
oke, nou, dat is ideaal! is dat inclusief het gebruik van de kitespullen? *vind het verdacht goedkoop:P* nu nog wat warmer weer
|
|
|
kitewouter
|
HAHAHAAHAHAHAH top:P Ff zien of ik er komend weekend kan zijn.. wil ook les... uh LOS! mag ik wel als man zijnde? YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA binnenkort bindingen op boardje schroeven! ff testen van een wakeboard friend!
|
|
|
|
Geronimo79
|
jah is inclusief materialen, gaastra jeckyll kites.. dus ook wel goed. Schijnt een vrij nieuwe school te zijn 1 jaar geleden begonnen. Het is ongeveer de helft goedkoper dan al die andere scholen. Zullen wel wat kleine verschillen zijn denk ik, maar uiteindelijk zal het allemaal op hetzelfde neer komen.
|
|
|
piede
|
Ok, wie gaan er vrijdag allemaal?? Die wind mag ons niet door de vingers glipsen!! Ik heb zin! Voor zaterdag ziet het er ook (NOG) goed uit! Dus wie wanneer??
Ik vrijdag hoogstwaarschijnlijk en zaterdag sowieso
|
|
|
|
zarda
|
HAHAHAAHAHAHAH top:P Ff zien of ik er komend weekend kan zijn.. wil ook les... uh LOS! mag ik wel als man zijnde? YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA binnenkort bindingen op boardje schroeven! ff testen van een wakeboard friend! [/quote] Zou je dan willen vertellen hoe dat vaart? Want het lijkt mij ook wel wat, ik heb de review wel gelezen op hanglos maarja die is geschreven door gesponsorden dus die vinden sling zoiezo goed, dus die vind ik niet echt betrouwbaar en die boots van slingshot zijn dicht en hard van binnen. hm citaat doet het niet nou ja dan maar geen omlijning om het citaat
|
|
|
Taco.
|
Hee gasten, hopen dat er nog wat wind overblijft dit weekend. Ik ben ook wel weer een dagje van de partij.
Iets heel anders: vandaag met Staatbosbeheer en gemeente dongeradeel gesproken over HvdB lauwersmeer (niet wad!). Ze zijn het mij eens dat de kitezone ruimer kan met de boeien tot aan het einde van het recreatiegebied en het begin van het natuurgebied. Periodisering (1juni-1okt) blijft, dat is onmogelijk op te rekken zo dicht bij het natuurgebied. Ik ga proberen om dit voor komend seizoen rond te krijgen dus ik zal een binnenkort de aanvraag indienen bij Rijkswaterstaat. Concreet betekent dit bij pal aan/aflandige wind circa 400-500 meter de ruimte hebt.
|
|
|
Geronimo79
|
@ morrow,
zou je dan ook even willen over die levensgevaarlijke stokken in het water. Vooral degenen die net onder of net boven het wateroppervlak zitten. ben er zelf al een keer opgestuiterd. en hoor van meer mensen dat het echt gevaarlijk is... je zou er maar in vallen.
Verder TOP! werk! alvast bedankt
|
|
|
kitewouter
|
HAHAHAAHAHAHAH top:P Ff zien of ik er komend weekend kan zijn.. wil ook les... uh LOS! mag ik wel als man zijnde? YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA binnenkort bindingen op boardje schroeven! ff testen van een wakeboard friend! Zou je dan willen vertellen hoe dat vaart? Want het lijkt mij ook wel wat, ik heb de review wel gelezen op hanglos maarja die is geschreven door gesponsorden dus die vinden sling zoiezo goed, dus die vind ik niet echt betrouwbaar en die boots van slingshot zijn dicht en hard van binnen. hm citaat doet het niet nou ja dan maar geen omlijning om het citaat [/quote] Heb zelf afgelopen seizoen de slingshot boots aan gehad.. en die zijn nog eens geweldig! niet mee gevaren maar heerlijke pasvrom! Ik bel vanmiddag ff achter de bindingen aan.. ik weet dat hij 1 paar ronix dichte bindingen heeft.. en 1 paar uhm liquidforce met open tenen? ik zal eens ff kijken wat er mogelijk is.. laat het dan weten!
|
|
|
kitewouter
|
wat een zootje... zit ik vrijdag op school... vandaaga l geen tijd.. ik neem wel vrij morgen! pak de trein richting workum ofzo..! wie gaan er nog meer? vanuit groningen? of is er iemand die zo lief is mij op te pikken van station workum?
|
|
|
Taco.
|
@ morrow,
zou je dan ook even willen over die levensgevaarlijke stokken in het water. Vooral degenen die net onder of net boven het wateroppervlak zitten. ben er zelf al een keer opgestuiterd. en hoor van meer mensen dat het echt gevaarlijk is... je zou er maar in vallen.
Verder TOP! werk! alvast bedankt
Over die stokken heb ik het gehad, dat was deels de reden om meer ruimte te krijgen aan de zuidkant. Ik had zelf het idee dat de stokken net buiten de zone aan de noordzijde was, maar ik begrijp van jou dat het nog gewoon binnen de zone was? Laat even weten, dan neem ik dat gelijk mee in de aanvraag.
|
|
|