kitepower07
|
Word het morgen nog wat denken jullie?
Pietpaulusma heeft het over "matig tot vrij krachtig", maar windfinder en windguru geven vrijwel op:S
who knows?
|
|
|
Gertjan
|
Skyhigh je (droge) pak licht bij Steven in de stad. ps en toen wij er van tussen gingen was er nog meer woei.
|
|
|
kitewouter
|
duss.. heb alweer wat gemist! tjeeeeeesss! dinsdag? ik heb een te druk leven heb ik door..
|
|
|
Jordi_1990
|
voordat jullie er waren ricardo was er ook een goede wind hahahaha
maar heerlijk gevaren! toeside varen lukt nu ook! yeaaah lekker een bochtje carven na een rakje:D
|
|
|
Steven
|
Word het morgen nog wat denken jullie?
Pietpaulusma heeft het over "matig tot vrij krachtig", maar windfinder en windguru geven vrijwel op:S
who knows?
Misschien morgen de kust, callantsoog?!
|
|
|
kitewouter
|
waar is dinsdag iedereen te vinden? Ik Workum denk ik... plannen is niet mijn beste kant;)
|
|
|
|
Geronimo79
|
hoe ga jij daar heen wouter? en wat zijn de voorspellingen? heb ook ff vakantie..
|
|
|
kitepower07
|
@kitewouter: Hebben wij vrijdag niet gesproken? ik was met die gele Best kite. Dinsdag weer Workum-time 25 knopen, heeeerlijk! Hopelijk gaat het wat meevallen met de regen. ik neem Tijn ook wel ff mee.
|
|
|
Jordi_1990
|
vrijdag VRIJ! met wie kan ik meerijden?
|
|
|
Steven
|
Morgen Workum, niks voor de mensen die niet kunnen... Pietje en ik zijn er bij, live!
|
|
|
Jelke
|
Heel misschien kom ik ook wel even langs. Als ik genoeg ben bij gekomen van een lang weekend knallen op het strand van Schiermonnikoog
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Yo Yo Yo is het niet te koud jongens? ik twijfel beetje of ik wel zal gaan voordat de lente begint...... ben nog in oefenfase dussseee.... of t zoveel aan is als je vooral nog heel vaak int water valt ??
|
|
|
Gertjan
|
Yo Yo Yo is het niet te koud jongens? ik twijfel beetje of ik wel zal gaan voordat de lente begint...... ben nog in oefenfase dussseee.... of t zoveel aan is als je vooral nog heel vaak int water valt ??
boven de 10 graden is het als beginner met een goed pak, schoentjes, handschoenen en cap wel 1,5 uur vol te houden.
|
|
|
Jordi_1990
|
goed te doen, ik kite al weer weken in mijn 3mm pak, schoen, handschoenen (ondingen) en cap
|
|
|
skyhigh as a
|
al hopend en neurotisch naar wind, toch maar naar workie gereden met bramme en Roland. daar aangekomen windkracht 2 zoals voorspeld. beetje unhooked lopen nikste opt stand int zonnetje dan maar na uurtje ineens toch woei en heerlijk int zonnetje gekite de rest v d dag, heelmaal top!!!! en nu maar weer aant werk en die vieze bram en stinkende Roland morgen in de poeier verdamme!!!!! en wil ie ook nog mn kite lenen!! dus hou ze inde gaten voor wie gaat, want da kom nie goe met die Henrie's
|
|
|
Walt0r
|
toen wouter en jordy ervandoor gingen werd het echt helemaal top (dikke wind en prachtig weer ) Waaahahaaaaaaa, je was gewoon blij dat we weg waren man.... dammit, volgende keer toch oppassen want dan pak ik echt zon rubberen handschoen en verstop hem in die stonede aars van je ............ Shit man, zei ik dat echt.... oei, sorry...niet zo bedoeld....(tenminste als je met wouter mij bedoeld ... maar ik heet Walter met een a en niet met een ouw wel met een l daarna de e r.) Maar vond het zeker wel weer eens leuk daarzo, kom bijna tot aan de paaltjes, en zat niet eens in de knoop Tot latert Walt0r
|
|
|
Walt0r
|
Ben ook beginner, en heb het knetterwarm van het prullen met de kite (T > 7 oC) , lopen in het water en ga zo nog maar ff door. Ik heb het geen moment koud gehad. ( ik heb dan wel hoofd-, hand-, en voetschoen(en) aan) Gewoon gaan! en gaan kloten, altijd wel luitjes die je uit de paaltjes knopen en je kite uit de lucht vangen... Tot de volgende keer! Walt0r
|
|
|
Geronimo79
|
vind het prima te doen lowietje. Heb wel een vrij dik pak geloof ik. Ben zaterdag voor het eerst weer geweest.. dus zondag direct maar weer. maar dan op zuidlaardermeer
|
|
|
kitewouter
|
@kitewouter: Hebben wij vrijdag niet gesproken? ik was met die gele Best kite. Dinsdag weer Workum-time 25 knopen, heeeerlijk! Hopelijk gaat het wat meevallen met de regen. ik neem Tijn ook wel ff mee. uhm.. vrijdag.. toen zat ik op school in emmen.. ben niemand tegen gekomen met een gele best kite!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Ok, ben overtuigd zal wat worden na 3 maanden niet kiten... gaat er deze week nog iemand kiten? lees: vrijdag, zaterdag of zondag? lijkt me wel gezelli om samen te gaan. heb auto, dus er kan iemand meerijden, woon in groningen. tis een vw polo, past dus niet heel veel in.
|
|
|
Jordi_1990
|
ik wil wel me vrijdag, alleen heb ik je ooit gezien eigenlijk?
|
|
|
|
Geronimo79
|
Valt toch best mee met een polootje? M'n vriendin heb dr ook één daar zal ik deze week ergens ook mee gaan tuffen. Donderdag en vrijdag word goed athans de voorspellingen van gisteren waren nog goed.
|
|
|