Jordi_1990
|
whoooat dikke sessie op zuidlaardermeer! lekker gekite, power zat met mn 12, heerlijk gesprongen, mooie backloopjes, beetje toeside hier en daar en de chop viel reuze mee!!!! maarja dan breek je een cambatten bij t opruimen en natuurlijk die in de tip (rhino 07 12m) en natuurlijk heeft die geen klittebandje waaruit je de oude kan trekken en de nieuwe erin kan stoppen... wat nu?
|
|
|
Gertjan
|
Raven kopen
|
|
|
Jordi_1990
|
haha nee man, lekkere kite die rhino
|
|
|
KappuhH
|
Gaan er nog mensen naar Workum en willen een beginner een beetje in de gaten houden?
|
|
|
Steven
|
Gaan mensen naar Workum, en mensen worden altijd in de gaten gehouden.. Dus geen probleem lijkt me zo!
|
|
|
|
Gertjan
|
zaterdag hvdb he.
|
|
|
jetzu
|
zaterdag hvdb he.
Echt niet. Zaterdag workum he
|
|
|
Jordi_1990
|
met wie mag ik meerijden vanuit zuidlaren? (de bus rijd niet)
|
|
|
Bram Wilbrink
|
hmmmmm kiten lkkrrr ik heb eeen pomp van kees.....andere kees.
|
|
|
Gertjan
|
He Bram hoe is het met je elleboog, over 2 weekjes weer los op`t wad?
|
|
|
skyhigh as a
|
17.oo vrij dus vanaaf vanaf 18.oo ongeveer benk erbij, hoop dattie blijft wakkeren. wie nog meer vanaaf sessie op lauwie
|
|
|
Gertjan
|
wij gaan om 15.00 als het dan tenminste waait.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
2 week ik erbij hoop k . dan mogelijk met nieuwe 8m2 raven maar eerst een waroo 13m2.
|
|
|
CeesV
|
vandaag was ie best lekker op workum.. ik had ben z'n lichtweerset gejat en daar best nog wel lol mee gehad... lol met een bowkite :S
maaruh bram.. jij hebt mijn pomp hoorde ik vandaag?
|
|
|
wittie
|
ja, je pomp kan vorige week woe. bij chris in de auto terecht. Heb hem aan bram gegeven, hij zei dat ie je nog zou zien, of zo . Hoe dan ook, je bent hem niet kwijt.
groet'n
|
|
|
skyhigh as a
|
yoooo vrij en een beetje wind 16 tot 19 ga naar lauwie!! misschien eerst eeum opt meer kiekn
|
|
|
CeesV
|
ja, je pomp kan vorige week woe. bij chris in de auto terecht. Heb hem aan bram gegeven, hij zei dat ie je nog zou zien, of zo . Hoe dan ook, je bent hem niet kwijt.
groet'n
TOP!
|
|
|
Dibbus
|
Zijn er toevallig mensen waarmee ik morgen avond terug kan rijden vanuit Workum naar Groningen stad? Heb erg veel zin in een sessie na het werken maar heb geen vervoer terug....
Groet Niels
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg wilk ochtendsessie doen, nog meer mensen?? mot in de buurt van highsand zijn dus blauwe schild of southadaptorlake.
|
|
|
kitepower07
|
oei oei oei! morgen dikke woei Wie gaan er nog meer richting workum? @peter/tijn: need a ride?
|
|
|
piede
|
en donderdag? Hoe laat ga je morgen Jurjen? Hoe is lauwersmeer met ZZW?
|
|
|
Dibbus
|
De richting is trouwens ook top voor Mirns, gaat iemand daar toevallig heen in de avond?
|
|
|
jetzu
|
Hee Jurjen, Waarom verkoop jij je f-one trax alweer zo snel? Bevalt hij niet???
|
|
|