skyhigh as a
|
zo da was echt weer een spannende boel!!! waren op Blauwe en was alleen een wak om te kiten, bijna een pak aangetrokken en gegaan.maar dus toch maar eeum opt landboardje. GJ wat picca's gemaakt van het allergrootste spectakel van de dag!!! dat was de enorme pens van Krizze die onder zn trapeze vandaan kwam (pinzepower) GJ zet die picca's er maar eeum op hiero!!!!! zal Krizze wel waarderen gehehehehh
|
|
|
Gj
|
Nja hier 1 foto van chris zijn spekkie!
|
|
|
|
Geronimo79
|
jah en wat als ie nou boos word? straks gaat ie op jullie zitten... ben je zo plat als een kiteboardje
|
|
|
Krizze
|
Ik vind m best wel schier ghehehee eikels hahahaha
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die maandag mee gaan naar Delfzijl? Benjooh en ik gaan in ieder geval met de trein...
|
|
|
shannon89
Gast
|
12 uur richting termunten kappuhh misschien ga ik ook mee maandag, ff kijken hoe erg ik vanavond opschiet, ivm hertentamen
|
|
|
Benjooh
|
Wordt morgen een pittig windje iig! En KOUD! Zal ook wel flink vlagerig worden! Kortom... lekker kiteweertje!
|
|
|
shannon89
Gast
|
goh wat heb ik lekker gekite vandaag ohwneej, TOCH NIET moar de mac maakt veel goed, en krizzes buikje
|
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
dikke sjaken....
laten jullie volgende x m' kite op, mannen met (verschrompelde) ballen aight
|
|
|
|
skyhigh as a
|
kan er helaas nie bij zijn, mot werken woe en do weer vrij om te beuluhhhh !!
|
|
|
Benjooh
|
donderdag t/m zaterdag ook weer! Nu alleen nog ff wind KappuhH en ik zijn dr morgen rond half 12 12 uur
|
|
|
KappuhH
|
Straks los op Delfzijl
|
|
|
Gj
|
|
|
|
KappuhH
|
Delfzijl was toppie, ben echt helemaal kapot!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er uit als een mooie spot... ben benieuwd naar de rest van de pica's
|
|
|
Benjooh
|
Was super idd! En niet eens zo koud Helaas niet heel veel kunnen varen want moest zowat naar Pieterburen lopen om mn boardje weer op te halen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag was het ook minder koud dan zaterdag en zondag. Hopelijk snel weer het water op...
|
|
|
|
KappuhH
|
Donderdag nog mensen naar Mirns? Zoek nog vervoer eigenlijk...
|
|
|
To
|
hoop dat die nog een beetje aan gaat staat nu 16 knopen zuid ..
|
|
|