piede
|
Hoe bevallen de droogpakken?? Jelke, Ben en cornuiten?
|
|
|
Jelke
|
Nog niet getest, Had nog geen kite's... Vandaag Ozone instinct Sport + 7 & 11 opgehaald Hopelijk dit weekend de hele combi testen
|
|
|
|
Benjooh
|
@ Piede: Hoop m komende week binnen te krijgen dus even afwachten. @ Jelke: Leuk speelgoed en topkleuren ook!
|
|
|
piede
|
kijk! Die is er klaar voor komend seizoen! Mooie kites hoor!
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er leuk uit Jelke. Afgelopen week ook mn 11 en 7 binnen gekregen, maar dan Zeeko Notus... Vandaag de 11 gevaren op Workum, helaas te weinig wind. In de buien konden we varen, verder helaas niet
|
|
|
Jordi_1990
|
moooi spul allemaal! zal ik mn nieuwe kites ook in de kring gooien? 12 en 7 hifi 2008 nog mensen kiten een dezer dagen? ben weer in groningen!
|
|
|
piede
|
Het ging hier ff om gloednieuw spul Jordi, niet om meuk
|
|
|
Jelke
|
Wie gaat er vandaag mee naar delfzijl ? 14,34 hoog water, 17knopen.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Heb nog geen foto`s van m`n nieuwe Helixjes gemaakt maar zijn zeker super vet en wachten op wind
|
|
|
CeesV
|
mooie kites hoor!
|
|
|
Jelke
|
Toch nog een slachtoffer gevonden om mee te gaan. Jordi : kite was goed droogpak goed, maar schoentjes waren veel te dun en koud. dus op de terug weg langs surfcenter, nieuwe gehaald
|
|
|
To
|
dat jij wind had
|
|
|
Jordi_1990
|
toch nog een slachtoffer gevonden die me wel van een ritje delfzijl kon voorzien wind was goed hoor!
|
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Mooie kites! Alleen waarom vind ik hem opgepompt wat tegenvallen, dat doek moet wat gestreken worden of er moet eerst eens wat woei in dat doek. Kies zelf maar, gaan jullie morgen (Zondag) nog ergens kiten misschien ?
|
|
|
zjunnusun
|
Morgen kiten workum. 1 plek over. Wil iemand meerijden vanuit de stad? Ik ga lekker vroeg.
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen zuidlaardermeer, moet om 16:00 weer thuis zijn namelijk
|
|
|
zjunnusun
|
staat daar wind dan?
|
|
|
Jordi_1990
|
voorspelling is 15 knoopjes
|
|
|
zjunnusun
|
ik zie wat minder maar als het er komt ben ik er ook, verschil met worky is maar 2 knotsen en das geen emmer knalwater waard. Hoelaat ben je er?
|
|
|
|
patricks
|
11;00 net als patrick
Yes rond 11uur weer los!! :D
|
|
|