martimor
|
Zo, auto weer schoon van binnen en buiten. Handig die nachtdienst Een stofzuigerzak vol zand (wel een kleintje, maar was zeker wel een kilo. ) verander je naam dan maar direct in twintipbasse, want het is veel leuker op een tt. Tot morgen, Helaas wel regen voorspeld, maar als maar waait.
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
weekend nog iemand op bleuhell te vinden als er wind staat gr BLEUHELL
|
|
|
martimor
|
voorspelling is zaterdag zzw maar dan is het niet tof bij de blauwe. kan je beter ff naar zuidlaardermeer gaan als je in de buurt wil kiten. vandaag ff een paar kiteloopjes geprobeerd, met een platopmijnbekroll, een keer getwijfeld, en teruggestuurd gister nog stukjes over gelezen, nooit twijfelen, haha kan er nu om lachen, morgen denk ik helemaal stijf maar was weer rete gezellig, en nog een lekker broodje knak met dank aan mijn vriendin (ff slijmen, gaat ze misschien vaker mee )
|
|
|
Mutantbasse
|
Heerlijk dagje en niet eens gekite ben kapot Thanks dat ik mee terug kon had het niet gered ben kapot
|
|
|
Geronimo79
|
Blueshitty was weer tofjes vandaag. Errug gezelli. Catering van blonde dames. Wat wil je nog meer. Sta je even bij te komen op het strand krijg je broodjes met knakworstjes. errug fijn. Die mag zeker vaker meekomen ^^
|
|
|
Johnny Tampony
|
hahaha welkom in mijn woonplaats.
Ja weet het de wind op bleuhell is niet vaak gunstig helaas ma kan even kijk bij zlm
ik kom morgen weer aan met het schip dan ken ik mijn tube ook op halen
hoe zijn jullie te spreken over naish boxer sle kite
gr john
|
|
|
Mutantbasse
|
Je mag het gras wel een gaan maaien in je tuin john
|
|
|
Johnny Tampony
|
ja sorry doe me best ma het is lastig om goed personeel te vinden deze dagen
ik ben er vorig weekend met me 18,5 fs bijna verzopen in die troep gelukkig kreeg ik me lijnen weer vrij
beter leren kiten dat zal wel helpen denk
|
|
|
Mutantbasse
|
Neeee men kite is lek wordt weer bladderen Maar men dagje kan toch al niet meer stuk
|
|
|
martimor
|
@BLUEHELL , als het een naish boxer sle uit 2007 is, dan kan je daar daar zeker beter mee leren dan met een flysurfers.(jullie waren bij die brug opgestapt toch, en downwind naar het strand) wat is de maat van die boxer ( en dan bedoel ik de kite hè ghehe ) @basse, en je had niet eens gekite
|
|
|
Mutantbasse
|
Tjha je moet er wat voor over hebben ze mag van mij wel men hele kite slopen met mij erbij no problem even wachten tot men kite droog is en dan plakken
|
|
|
Johnny Tampony
|
ja 2007 12qm
jep dat was ik beetje gang maken en op je board blijven staan nou ging best oke
vond ik zelf na 7 keer op het water te zijn geweest en niet een lesje nou ik kan hem morgen ophalen en dan mar hopen op een beetje wind
zit nu op het marker meer lekker windje kracht 5 geen kip te zien
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Was weer een reetje gezellie dagje en meer wind dan voorspelt @ Blue Hell. Catering was helemaal perfect geregeld door één blonde dame Nicole. Men kon zich vol stoppen met broodje knakworst en saus naar smaak wat willen we nog meer. Petje af hoor Nicole je hebt de pluim van de dag geef maar even door Marti goeie catering die broodje knakworst. Die backroll kiteloop was ook wel een mooi gezicht gaat de goede kant op met jouw, moar most noit weer plat op de snuit goan Maar die twee sjappen Rico EN GJ "damned" die waren pas echt aan het rocken, was weer helemaal SUPAAAARRRR.... Zulfs slanke Krisse vette jumps, moar wel dikke BOMBER landings whahahahaha WAITING FOR THE NEXT ADREALINE TRIP
|
|
|
skyhigh as a
|
was weer lekker daggie inderdaad op blauwdibauw, echte grunnigse gezelligheid!! er is nog geschiedenis geschreven vandaag! lammikopkaas heeft nu al 2dagen gekite en niks kapot ofn ongeluk sjappo!!!!!! dan hebm wet natuurlijk nie over de dag ervoor gheheh maar watn daggie
|
|
|
Johnny Tampony
|
WAAROM WAAIT HET ALTIJD ZO LEKKER HARD ALS IK NIE THUIS BEN!!!!!!
Volgen de keer neem ik me parascherm mee en een boot dan ken ik ook vliegen
|
|
|
Mutantbasse
|
hmmm dan ga ik toch liever parachute springen
|
|
|
Johnny Tampony
|
ja ook leuk parascherm ken je langer mee vliegen als je hem maar in een teriemk Stuurt dan ken je een leuke hoogte halen
zou je daar ook mee kunnen kiten als ik er een bar met lijnen aan knoop
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
1000x Sorry!! Weer een wijze les geleerd... Tjha je moet er wat voor over hebben ze mag van mij wel men hele kite slopen met mij erbij no problem even wachten tot men kite droog is en dan plakken
|
|
|
Gj
|
yea was wel nice, die knakworsten zijn wel een aantrekkelijke snack! Ook nog mooie fotos kunnen nemen?
|
|
|
Mutantbasse
|
1000x Sorry!! Weer een wijze les geleerd... Tjha je moet er wat voor over hebben ze mag van mij wel men hele kite slopen met mij erbij no problem even wachten tot men kite droog is en dan plakken Wat heb je geleerd dan maakt me niks uit hoor was een superdagje Hij is bijna droog en kan bijna plakken maar het gaat je wel een vrije avond kosten als het je lukt
|
|
|
Geronimo79
|
@ Tari, zo vaak mag die niet zolang met een meisje spelen, dus hijs wel heppie. En beide volledig in het rubber das wel zo veilig.
|
|
|
Mutantbasse
|
vondt het wel grappig om te helpen en mooiste was die 10meter achter de kahoona aan toppy daar wordt ik wel vrolijk van en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Het strand was veilig Blauwy board basse
|
|
|
Krizze
|
Da was zeker eeum weer lachn, giern en brulln vandaag Wat n topdag!! En dei knakworstn deedn t m eeum helemoal Gelukkig kwam Rolfie wat later vant water af want anderssss........ ghehehehehe
|
|
|