eldoctoro (lammert) zijn vrouw is van de trap gevallen, en heeft daarbij een ruggenwervel gebroken. dus die heeft het nu druk met werk, kinderen en het hele huishouden. zijn vrouw is al wel weer thuis, maar zal wel lang revalideren zijn... hoop natuurlijk dat ze straks weer helemaal de oude is, en eldoctoro z`n emoticons hier weer snel te zien zijn
Betrapt in El Gouna als reedt- zitter op het zand en regelmatig te zien in Mirns
Kom je hem tegen Kijk uit !!!!!
Haal niet in en waarschuw met oerkreten zoals: Jiha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Probeer hem duidelijk te maken dat hij niet alleen op het water staat.
Mocht bovenstaande nog niet lukken vraag dan of hij gaat mee gaat Sjoppen, dit lukt (bijna) altijd. Specialiteit zijn horloges en t shirts.
Tijdens het sjoppen persoon afleveren bij Natura 2000 voor een cursussie !!!
volgens mij kan je wel een boete krijgen... weet niet of het verhaal klopt, maar ik heb me laten vertellen dat als je het voor laat komen, de rechter je vrij spreekt. (zoniet, dan wordt het wel een hele dure )
ik zit nog te twijfelen tussen loog en de aldus bekende "Spot X".. het getij kan niet beter! bij loog kun je maar even varen terwijl bij E de hele dag als je wil..!