skyhigh as a
|
krijgen we straks weer hele grote verhalen van Maarten en Edo, die zoals altijd niemand kan bevestigen... valt nu wel een beetje op jongens... 2boerenjongens in een hooischuur???
|
|
|
AirtimeEddy
|
Was een beetje pussy wind maar was leuk
|
|
|
martimor
|
als de voorspellingen zo blijven ga ik zondag naar zuidje. morgen mij te heftig hoor...
|
|
|
Gj
|
Zuidjee was superchill vandaag!
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ahaaa GJ leeft ook weer!!
wil eigelijks vandaag ook wel eeum, maar wordt al oud man
nog steeds beetje zaik en de vullingen valn me ook al uit de bek verdamme...
Edo is weer naar Workie, maar ik wou beetje hier in de buurt (zuidje denk ik dan maar)
Wie o Wie???
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
net actuele wind gekeken... staat op 30 tot 40 knopen. mijn kitehartje klopt, maar ik ga toch maar niet. beetje te hard voor mij....
|
|
|
skyhigh as a
|
lijkt me goed idee lowietje, zie je kite vaker op een dijk of inelkaar gevouwen, dan lekker boven je hangen
|
|
|
lowietje
|
hahahahaha grapjas, maar misschien moet je toch beetje beter opletten dan, want ik hang er zelfs nog wel eens onder haha... heb er tenminste wel nog steeds plezier in!
|
|
|
skyhigh as a
|
daar gaat het ook om ja! alleen met zoon wind, heb je met zoon actie weinig plezier toch?
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een LULHANNES die GJ, is nie eens geweest man!!!!
ga jij maar weer verder in je winterslaap, geloof nu pas wanneer ik het zie, dat je hebt gekite!!
puzzy!!
|
|
|
lowietje
|
daar gaat het ook om ja! alleen met zoon wind, heb je met zoon actie weinig plezier toch?
ja klopt, dan is t meer overleven. daarom ga ik ook niet. maar jammer vind ik t wel hoor, had wel heel veel zin om te kiten nl. ga jij nog?
|
|
|
skyhigh as a
|
tja, weinig gegadigden aangemeldt op het moment....
denk vanmiddag nog naar zuidje met Arjen, maar als ik alleen het water opmoet vink er geen bal an.
wel beetje lol hebbe ja!
|
|
|
lowietje
|
ja das waar, maar zuidje lijkt me extra vlagerig met deze harde wind. is toch ook neit fijn denk ik...??
|
|
|
skyhigh as a
|
wil eventueel morgen wel weer stuk rije om te kaitn, maar vandaag dus nog herstellende en neem geen risico om dan ook nog eens een pokke end in de auto te hange.
kiek wel eeum, loopt nig nie echt storm met mensen die willen kaitn.....
misschien ook maar beter ook voor mien gezondhied
|
|
|
lowietje
|
morgen is de wind ook wat fatsoenlijker, misschien ook wel beter. ik denk er ook over om dan te gaan, maar moet wel nog van 19.00-24.00 werken dus nog ff bekijken. met wie rij je anders heen morgen?
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Gewoon dikke WoaterPiepe neeehm Rico whahahaha. Moargen wordt tiet veur Mirns Yeah Baby k'heb er zin in. Loat eehm wait'n ofst ook komst dat ken nouw ook via www.kiteweer.tk/blog whahahaha
|
|
|
skyhigh as a
|
was da nou weer voorn vage site dan? snap net deze....
waarschijnlijk met Krizze morgen, maar waar hoe laat motn we nog eeum bekijke.
ik ben eigelijks nog steeds voor in de buurt, want kan tof bootje ophalen in Dieren in de avond maar goed.. lekker windje is ook wel errug belangrijk
|
|
|
LamiKaze
|
Doar kist vertellen of er argens ook wind is. Of woar men wil kait'n puur Short Blog Box amigo whahahaha...
|
|
|
skyhigh as a
|
wat aal moeilijke woorten gebruict jij ja aal. fort noks bloks??? tis aal wel goud met die lamikopkees, gewoon hier poostn sjap!! Krizze is hier zo, zalm nog eeum opnaain dat we hier achterthuus nog eeum gon. kwil wel eeum paar jumpies doen en dan morgen voort eggie EDOOOOOO!!!!!! ben jaloers mjong, hoop dat weer tof is, is beter dak nie gegaan ben mjong want sóchtends had ik je de heele nekke onderscheetn in de buzzzz
|
|
|
Mutantbasse
|
Ben morgen op zuidje. Ietsje minder wind voor men kahoonatje. Als het me te hard waait is het maar 20min rijden. Wordt steeds gekker van 12kn TOT 35 met 1 maatje 9:5
|
|
|
LamiKaze
|
Ooh joa hij is noamelijk geintegreerd in www.kiteweer.tk woar men kite wind veurspelling sites kenn vinden snapst hum. Dei link mit www.kiteweer.tk\blog is meer veur dei gasten dei een mobiele internet telefoon heb'n. Is men op locoatie denn ken men eehm zeg'n of er ook wind is, is er niks dan heuf'n wie er ook noit hin rieden whahahaha snapst hum
|
|
|
|
zjunnusun
|
Vandaag ff op lauwersoog wezen kijken. Metertje tikte zelfs de 62 een keer aan, volgens mij gaat de schaal van knopen niet verder als 63!! Nog mensen naar workum morgen bdw?
|
|
|