skyhigh as a
|
ZooW!!! na enig denk en speurwerk, hier mijn gratis meeneemcamper gevuld met bier warmte en bbq en eigen nekherniacock (Krizze) eindelijk 5 man in de punto en volgeladen naar je spot, lekker warm pauzeren en omkleden in de kitevouwtentbarmobiel WAT EEN PRONKSTUK!!!! moet nog wel eem toffe stickers erop, dus wie nog wat moois heeft en nie gebruikt, want anders plakn ze nie jaa KITEPLOUG GRUNN IS IN DE BOANE!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Mooie bak, maar je had toch geen trekhaak? Lol
|
|
|
skyhigh as a
|
mijn vorige punto nie, dizze wel
|
|
|
martimor
|
wahaha gaaf man, lekker warm. zat ook al een tijdje aan een oude vouwcaravan te denken. maar weet niet of ik daar bij zuidje in ga zitten, voor je het weet zit ie vol met vreemde kerels. @krizze, das ook mooi kloot`n heb nog wel last van mn schouder, maar dinsdag wordt er een vocht bult onder mn knie weggehaald, dus neem het er nu nog even van. (voor ik dan weer onder een kite hang zal er wel sneeuw/ijs liggen, ook leuk) lijkt wel of mijn lichaam alle kwaaltjes uitstelt tot de winter edit: rico/wim : hoe laat zijn jullie aanwezig?
|
|
|
skyhigh as a
|
wou wel effe kort in de ochtend, omdat dan de wind beter is zo te zien. denk uurtje of 10??
|
|
|
Wim uit Assen
|
Dan kom ik ook vroeg, Kan ik, als het lekker gaat, mooi uurtjes maken. Moet om 17 uur weer aan het werk. Rico, neem je ook een frituutpan mee in je foldable sleurhut?
|
|
|
martimor
|
ben er tegen 10.30/11.00 met randy
|
|
|
skyhigh as a
|
haha neem em morgen helaas nie mee, want moet daarna de stad nog eem in, ben er dan ook tegen half 11, vanavond eerst weer feezzie.
|
|
|
skyhigh as a
|
hoop dak lekker op tijd wakker ben, wind ziet er goed uit tot uur of 1, kruip snel mn wagentje in om over 3uur Wim te helpen ontsnappen en daarna snel door naar Martimor kom jou het weekend wel ophalen dan Johny, jij mag nog eem lekker doormorfen (ik gun ieder zijn geluk en begrijp dat maar wat te goed)
|
|
|
skyhigh as a
|
9.00 : 13 om 22 knoopies op zuidje.... 13 klinkt wa zuur, maar ga zowiezoo heen
|
|
|
Wim uit Assen
|
Zo. ik zit weer op cel in de van Mesdag. Was lekker ochtendje kiten met Rico, Martimor en Randy (op de kant). Droogpak maar weer eens geprobeerd: lekker warm. Rico, toch vond ik het jammer dat je geen bitterballen kon frituren. Had ik om 10 uur toch echt wel trek in..... Neem je die morgen wel mee?
|
|
|
martimor
|
yep, zeker even lekker gevaren, was ik ook zwaar aan toe. maareh, planning wat gewijzigd , dus tijd om morgen middag nog even te knallen. ga nog even naar zuidlaarder. hoelaat wie/wat/waar
|
|
|
|
martimor
|
ben ik er ook rond die tijd.
|
|
|
|
martimor
|
is wel wat aanwezig nu, maar valt me 100% mee, lekker warme douche, en een hotpackje er op was wel even goed. als ik straks naar bed ga nog even een hotpack. heb eigenlijk meer last van mijn buikspieren en morgen wordt echt mijn laatste dag in zeker weer een aantal weken. zondag naar de sint, maandag werken, dinsdag onder het mes, dus mn fysio zal niet blij met me zijn na morgen, kan weer helemaal opnieuw beginnen KITEN
|
|
|
|
leonmeijer
|
Hahaha Martimor.......welke fysio heb jij? En waar ga je onder het mes? Bij ons?
|
|
|
martimor
|
@leon... fysio is grietje westra, woont volgens mij ook in groningen, praktijk in winschoten. (grappig detail, haar man is ook fysio, en heet hans... eigenlijk moeten ze de praktijk hans en grietje noemen ) mijn knie gebeurt in winschoten chirurg is prenger, wel een goeie van horen zeggen. @john... zie je morgen
|
|
|
Wim uit Assen
|
Rico, kom jij ook uit je tentomobiel?
|
|
|
skyhigh as a
|
was wel weer lekker gister, vandaag zekers weer present, neem mn tentmobiel mee(helaas zonder frituurversnaperingen)
kzal wel rond 11 of hal12 zijn
|
|
|