crossbow powerlock

KiteDemon

Antwoord #25 Oktober 27, 2005, 13:17:29
edit2Rapporteer  
hmm, Powerlock zit er nog niet op omdat het nog niet af is. En nu moeten het gaan worden gekocht. Wat een service van Cabrinha zeg!

Jij snapt het echt nie.......

Ook als hij er wel bioj had gezeten... had je er ook gewoon voor betaald hoor

Dan was een complete set dus nog duurder??

BTW een powerlock is helemaal niet nodig als ze de stopperball zo aanpassen dat de bar er ook daadwerkelijk tegen blijft hangen. En pas in noodgevallen er doorheen gedrukt moet worden. Zou goed zijn als de weerstand van de stopperball zelf in te stellen was. Mijn ervaring is dat de bar gewoon langs het balletje wordt getrokken bij een beetje druk op de bar als je wat power in de kite krijgt.

Heel goed gesnapt arno......

Ja idd.... maar dat maakt toch niet uit..... bij alle andere merken koop je je bar en shit ook los... maar als het bij de kite had gezeten had het dus ook in die prijs gegaan.

Whaha....Sjoerd kerel...ik ben geen Arno!!!
Zeg maar Fer!!!

@Claudia...beterschap meid!! gekneuste spareribs is geen pretje en het duurt altijd wel ff voordat je er helemaal vanaf bent.
Claudia

Antwoord #26 Oktober 27, 2005, 13:18:45
edit2Rapporteer  
Ja i know, misschien toch maar wat banger zijn, was een soort van 360-f16 maar goed...dan net niet geland hehe.
KiteDemon

Antwoord #27 Oktober 27, 2005, 18:47:56
edit2Rapporteer  
Ja i know, misschien toch maar wat banger zijn, was een soort van 360-f16 maar goed...dan net niet geland hehe.

Geen kwestie van banger zijn maar meer ervaring en feeling voor de kite opdoen. Heb je deze éénmaal dan zullen zulke stunts niet meer zo snel gebeuren.

Ps, enig idee of met die overrideball ook echt gepowerd tegen het balletje aan te varen is, zonder erlangs te schieten met de bar?
Cabriders die die ervaring hebben??
Zoniet dan is de Naish Shockbar misschien een optie (als deze uit is)
svennie
Gast
Antwoord #28 Oktober 27, 2005, 19:55:46
edit2Rapporteer  
jah kan je gewoon gepowerd tegenaan varen, je moet echt wel wat doen om em der doorheen te krijgen... eric van cabrinha zei zelf 20kg voordat ie der door gaat, denk zelf dat het iets meer is maar is tuurlijk lastig te schatten...
Claudia

Antwoord #29 Oktober 27, 2005, 21:34:49
edit2Rapporteer  
Ja ik ben er ook nog nooit doorheen gevaren hoor, terwijl ik wel het minder strakke balletje heb zeg maar. Je gooit toch ook nooit in 1 keer je bar los? Ik heb hem als ik tegen het balletje aan vaar altijd nog met 1 hand vast. Bovendien gebeurd er verder niks hoor, als je door het balletje heen drukt, kan je nog best gewoon mee doorvaren totdat ie op de kant ligt en je hem weer vast kunt klicken. Of je moet ff in het water gaan liggen, kan het ook natuurlijk.
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #30 Oktober 27, 2005, 23:10:18
edit2Rapporteer  
claudia betreschap meid ik vaar wel een extra rondje op muiderberg voor je
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.