Helup! Wie kan mij meer vertellen over de kite?

THEGREEN

Oktober 10, 2005, 20:00:36
edit2Rapporteer  
Aloah, ik ben bezig met m'n profielwerkstuk en ik weet niet precies hoe ik het natuurkundige aspect kan onderzoeken. We willen het 'technische verschil tussen de Tube, SLE (bow-kite) en foil onderzoeken, dus bouw, aerodynamica enz' volgens mij is de wet van Bernouilli van toepassing...... Maar we weten niet hoe we dit het beste kunnen aanpakken...  ThumpDown

Is er iemand die hier meer over weet? Please dit is erg belangrijk voor mij....

Bedankt alvast....
Psychotic

Antwoord #1 Oktober 10, 2005, 20:17:34
edit2Rapporteer  
check even www.vliegerforum.nl daar zitten een paar lui die het wel aardig snappen. De zoekfunctie daar doet wonderen. Ik heb daar ook wat geschreven over "jet flaps"in flysurfer kites....
THEGREEN

Antwoord #2 Oktober 10, 2005, 20:29:46
edit2Rapporteer  
Die zoek functie doet z'n werk niet bij mij  (cry_kitesmiley) komt het omdat ik Firefox gebruik?
Psychotic

Antwoord #3 Oktober 10, 2005, 20:54:29
edit2Rapporteer  
Nee, je moet de tijd instellen op älle berichten"oid, standaar soekt ie alleen de laatste 15 dagen (grinnik_kitesmiley)
THEGREEN

Antwoord #4 Oktober 11, 2005, 17:17:22
edit2Rapporteer  
Nou dan doet ie het gewoon nog niet... maarja ik heb ff een berichtje geplaatst daaro.... hopelijk krijg ik er wat handige reacties op  ThumpsUp

Bedankt allemaal, is er misschien iemand die nog wat meer tips heeft om dit project tot een goed einde te brengen???

KiteDemon

Antwoord #5 Oktober 11, 2005, 18:31:50
edit2Rapporteer  
Pffff....ik denk dat je eerst een snelcursus aerodynamica zal moeten volgen om dit zelf op papier te kunnen zetten
Psychotic

Antwoord #6 Oktober 11, 2005, 18:53:00
edit2Rapporteer  
Heb @ vf een leuke tip getgeven, weer 20 uur van je planning af Smiley
THEGREEN

Antwoord #7 Oktober 11, 2005, 20:08:28
edit2Rapporteer  
Jah ik las het super man Grin... en de leraar zei dat het onderzoeken naar van alles en nog wat al een goede instelling was. Ik ga me dan maar eens buigen over die profielen Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.