2003 kite ook met 2004 recon bar te varen?

plaaggeest

Oktober 25, 2005, 00:00:14
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een cabrinha blacktip 17! En wil nu een nitro 12 erbij hebben. Kan ik die 2004recon bar gewoon gebruiken op die 17m? of is dit niet mogelijk?

peterb

Antwoord #1 Oktober 25, 2005, 00:14:06
edit2Rapporteer  
rieuw dit is in principe niet mogelijk, de safety werkt dan niet!!!! andersom kan wel, dus gewone bar op reconkite
drifter

Antwoord #2 Oktober 25, 2005, 12:10:47
edit2Rapporteer  
Kan wel gewoon, gebruik mijn recon2 bar ook op mijn blacktip 10. Kan mogelijk gevaarlijk worden als je recon activeert, dan komt er zoveel spannning op de achterlijnen... weet niet wat er dan gebeurt....

En je kunt altijd nog een leash aan je stuurlijnen maken.

Je moet alleen de pigtails van de voorlijnen op je blacktip even veranderen, anders kun je je lijnen niet vastmaken.
solubel

Antwoord #3 Oktober 26, 2005, 08:51:10
edit2Rapporteer  
NEE, niet doen!!! de Recon bar is speciaal gemaakt voor een kite met recon. Als je de safety moet gebruiken zit je echt met een ongeleid projectiel en moeten we weer een bericht lezen van (nog) een ongeluk met een kiter. Bovendien is een bar van een 12 veel te klein om een vrij logge 17 goed te kunnen sturen. Dus vaar je 17 gewoon met de orginele bar!!
pfff
Gast
Antwoord #4 Oktober 26, 2005, 10:57:27
edit2Rapporteer  
Kan wel gewoon, gebruik mijn recon2 bar ook op mijn blacktip 10. Kan mogelijk gevaarlijk worden als je recon activeert, dan komt er zoveel spannning op de achterlijnen... weet niet wat er dan gebeurt....

En je kunt altijd nog een leash aan je stuurlijnen maken.

Je moet alleen de pigtails van de voorlijnen op je blacktip even veranderen, anders kun je je lijnen niet vastmaken.

das wel héééél lomp!!!!
waarom gebruik je nou een recon bar op een gewone kite....???
je hebt niks aan al die systemen die op de recon bar zitte want dat werkt allemaal niet bij jou!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.