Hoogte lopen

maarten_schepers

Berichten: 236
Oktober 31, 2005, 15:34:09
edit2Rapporteer  
Ja idd de zoveelste topic over hoogte lopen, en ja de rest heb ik gelzezen, maar.......

Ik heb sinds dat ik een Underground Wavetray 137 last met hoogte lopen, Hiervoor had ik een Slingshot drake 147 waar het echt een eitje mee was, licht dit aan het board of is het in dit geval ook weer een kwestie van oefenen. En natuurlijk ga ik niet als een speer downwind, maar k verlies elke keer een metertje of 4 aan hoogte, ook als ik ver uit vaar. Of blijven oefenen of toch maar weer overstappen naar een ander board en dan maar meteen de vraag welk board (naish tohrn 2005?).

Alvast bedankt voor de reactie's
soul
Gast
Antwoord #1 Oktober 31, 2005, 15:40:40
edit2Rapporteer  
Heb ook de wavetray gehad is wel een leuk board maar loopt moeizaam hoogte het gaat wel maar je moet erg drukken om het board aan de wind te varen ik vond het niks.

boards zijn erg vooruit gegaan sind de drake en de wavetray probeer eens een naish sol of haze dan is hoogte lopen geen enkel probleem

ok de wavetray is een oke board maar in mijn ogen is er veel, beter.
maarten_schepers

Berichten: 236
Antwoord #2 Oktober 31, 2005, 15:50:28
edit2Rapporteer  
Ik moet idd toegeven dat het me wel eens gelukt is om hoogte te lopen en iets upwind te komen, maar het kost idd heel veel moeite vandaar ook de vraag of dit nu aan het board of aan mijn techniek ligt.
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #3 Oktober 31, 2005, 16:14:54
edit2Rapporteer  


Of blijven oefenen of toch maar weer overstappen naar een ander board en dan maar meteen de vraag welk board (naish tohrn 2005?).

Alvast bedankt voor de reactie's

Ik ken de underground niet, maar ik ken wel de Thorn 2005. Hoogtelopen is zijn achternaam zeg maar. Ik heb de 129 trouwens
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.