king of the air..

Spinnerfreak

Antwoord #25 November 05, 2005, 01:11:51
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk Ricardo. Als je met prachtige windvolle dagen bij de spots bent om te gaan kiten en het daar ontzettend druk is, heb je bijna het idee dat heel Nederland heeft besloten te gaan kiten of in ieder geval weet wat het is. Maar als je met het openbaar vervoer reist, wordt je weer met de neus op de feiten gedrukt en kijkt iedereen je raar aan en denken ze dat je een snowboard bij je hebt. Maar de meeste mensen die ik spreek zijn wel geïnteresserd en vinden het opzich wel een coole sport. Maar ja, dat wisten wij natuurlijk al lang al...
KiteDemon

Antwoord #26 November 05, 2005, 09:39:32
edit2Rapporteer  
Ze begrijpen er nog geen ene reet van bij Veronica!!!
Als ze zeggen dat ze KOTA gaan uitzenden dan moeten ze dat gewoon doen, en geen 10 seconden KOTA en de rest van dat half uur CRAP!
Als ze meer kijkers willen trekken dan moeten ze wat anders uitzenden, maar niet het event verkloten voor de kiters hier in NL door zo'n crappy programma in elkaar te knutselen wat eigenlijk niet eens over KOTA gaat.
DENNS

Antwoord #27 November 05, 2005, 10:32:43
edit2Rapporteer  
wel jammer dat het maar bij mekqaar een uurtje duurt vorig jaar veeel langer maar dit jaar is wel beter
Psychotic

Antwoord #28 November 05, 2005, 13:47:40
edit2Rapporteer  
Ach, het was leuk om te kijken, kweekt weer goodwill voor de sport denk ik Smiley
adrenalin

Antwoord #29 November 05, 2005, 14:00:05
edit2Rapporteer  
Vond het weinig boeiend....flauwe grappen, weinig kiteactie...

Ik denk dat het leuker is als ze laten zien hoe het kiten werkt, info over de nieuwste technieken en producten, Crossbow's, foils etc, wat intervies zoals dat ze in Acces staan bv., beelden over de sfeer daar op Maui
Brenkie

Antwoord #30 November 05, 2005, 14:16:55
edit2Rapporteer  
Ik vond die kerel met die roze muts maar een loser, Dennis van der Geest is wel lachen.
Je kan wel merken dat het een flink gesponsord programma is (REEF slippertjes met openers, die achterlijke O'neill muts, en red bull natuurlijk),
maar er wordt tenminste wel positieve aandacht aan besteedt.
Beter dit dan niks, toch??

@ adrenalin; het moet toegankelijk zijn voor de grote massa.
Info over technieken en dergelijke zal je nooit bij een Veronica krijgen.

Ze willen de surfsport/lifestyle neerzetten zoals leken denken hoe die is, met inside info.

En nu kunnen je opa en oma ook eindelijk eens zien wat die vreemde hobby nu eigenlijk is!
brainwave

Geen avatar

Antwoord #31 November 05, 2005, 16:53:30
edit2Rapporteer  
zonde van mijn tijd geweest om hier naar te kijjken zeg!
wel fijn voor die ventjes dat ze publiciteit krijgen. dat zullen de sponsors wel waarderen
ik hoop dat het volgende week een beetje serieuzer is.
Marc de Munnik

Antwoord #32 November 05, 2005, 17:36:55
edit2Rapporteer  
Damn Gasten, doe nou toch eens ff niet zo negatief...
Het was hartstikke leuk, en het is echt alleen maar goed dat kitesurfen weer op zo'n positieve manier in beeld word gebracht. Het is in ieder geval al stukken beter dan vorig jaar.
Er was eigenlijk best veel kiten in te zien, je kunt niet het programma vullen met 100% kiten zoals de kite dvds, het moet ook nog ergens over gaan en een aantal dingen worden toegeligt. Zo niet, dan kijkt niemand er naar (behalve de die-hard kiters) en verdiend Veronica er niets aan.
Ik kijk uit naar volgende week met de finale, maar ik vind het best wel jammer dat dan al weer de laatste aflevering is.

Juist, ik heb voor de rest niet veel aan toe te voegen. Was helemaal top!
En die gast tja!
KiteDemon

Antwoord #33 November 05, 2005, 19:25:25
edit2Rapporteer  
Dit is meer de insteek van één of ander kinderprogramma.
Beter hadden ze de Noordwijkse kite-atleten in actie laten zien om de leken te laten zien dat dit ook echt topsport is, en dat de duchties bij de absolute wereldtop horen!! Dat is positiever dan 2 kloothommels die met een kite aan het klootviolen zijn!!
3% KOTA-gehalte en daar houdt het bij op.
Zoals dat programma in elkaar zit, is het de naam KOTA niet waard.
Marc de Munnik

Antwoord #34 November 05, 2005, 19:32:32
edit2Rapporteer  
KiteDemon, bekijk de wereld nou eens een keer postief. En dit programma ook!
KiteDemon

Antwoord #35 November 05, 2005, 19:41:58
edit2Rapporteer  
Programma-naam is wat misleidend. Als ik redbull KOTA zie staan in de gids dan verwacht ik dat ook. Strand vol met cams en vette actie op het water, en dan laten ze 15 seconden footage zien. Euh....een beetje zelfrespecterend kiter voelt zich dan toch wel in zijn ster geboord.
Joren

Antwoord #36 November 05, 2005, 22:56:57
edit2Rapporteer  
wat negatief is iedereen zeg.. was toch wel lachen? Wat had je anders op veronica gehad? Veronica's lekkerste :S, dan is dit toch veel beter!
Darkwing
Gast
Antwoord #37 November 06, 2005, 09:13:54
edit2Rapporteer  
Programma-naam is wat misleidend. Als ik redbull KOTA zie staan in de gids dan verwacht ik dat ook. Strand vol met cams en vette actie op het water, en dan laten ze 15 seconden footage zien. Euh....een beetje zelfrespecterend kiter voelt zich dan toch wel in zijn ster geboord.

Ach ja, mischien is dat ook wel beter, anders waren er mischien ineens weer 5000 nieuwe kiters bij gekomen, dan zijn er al helemaal veel beginners op de slufter!

Ik heb het niet gezien, ik was niet thuis, ik hoop dat iemand het binnekort online zet! (Vanavond ben ik er ook al niet)
Psychotic

Antwoord #38 November 06, 2005, 20:20:22
edit2Rapporteer  

Kijk dan ook even op welke zender het is. Veronica heeft nou eenmaal een beetje het imago van een doorgeschoten breezah zender en daar moet het programma dus ook bij passen. Het programma is bedoeld om kijkcijfers te trekken, niet om een groepje kiters tevreden te houden. Als je dat wilt moet je bij een zender als eurosport zijn of laatst die docu op NED 2.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #39 November 06, 2005, 20:27:20
edit2Rapporteer  
Ik vind het een beetje jammer dat als je het programma King of the air noemt, je alleen maar twee gasten ziet die een kitelesje nemen.
Maar ja, beter dit dan helemaal niets of tv.
-bjorn-
Gast
Antwoord #40 November 07, 2005, 15:07:00
edit2Rapporteer  
Als je echte actie wilt zien moet je Extreme sport channal kijken (Volgensmij alleen met digitale tv) Daar komt wel eens Kite op
Rutger II

Antwoord #41 November 07, 2005, 15:15:26
edit2Rapporteer  
Ik vond het best grappig, vooral die dikke vind ik wel grappig.
hopelijk volgende week wat meer kiteactie van de mannelijke beulen!
Steven

Antwoord #42 November 07, 2005, 16:53:16
edit2Rapporteer  
is het ook nog ergens op internet te zien? ik werk op vrijdag avond altijd..
THEGREEN

Antwoord #43 November 07, 2005, 16:54:42
edit2Rapporteer  
Gemist....  (cry_kitesmiley)
Arjan

Geen avatar

Antwoord #44 November 07, 2005, 18:10:38
edit2Rapporteer  
Heb het ook gemist.....zorg wel dat ik het komende week zie.....

Wel jammer dat velen zo negatief zijn.
FLOF

Antwoord #45 November 09, 2005, 10:41:22
edit2Rapporteer  
Nou, gisteren de video eens laten snorren en KOTA gekeken. Vond het echt super lachen. Die Charly is een beetje een 'kijk mij eens mooi zijn" -twat en Dennis (wat een held) benadrukt dat nog maar eens subtiel. Verder Jalou, Kevin en Ruben veel aan het woord en een leuk beeld van kiten en wat er bij komt kijken. Dat gemiemel over te weinig kiten in beeld vind ik niet terecht. Je ziet genoeg en inderdaad, als je hardcore wilt zien, koop dan een kite DVD. Ik vond het een goede uitzending met een positief beeld van kiten. Ze hebben een hoop geleerd van de misser van vorig jaar.

-DAVE-

Antwoord #46 November 09, 2005, 11:15:15
edit2Rapporteer  
de aktie is inderdaad zeer MAGER!  erg jammer   en die cameragast kan niet de Kiters-akties gewoon niet goed volgen met de ubercamera  daarom filmt hij maar een week lang dennis en charly  in de "juiste kleren"  en leuke "lifestyle itempjes"

ZONDE  zendtijd, 

maar nog altijd beter dan niets   en zowieso beter en leuker wel dan vorig jaar..

komende vrijdag moet de finale zijn, zal mij benieuwen of ze daar 20 seconden van kite-aktie laten zien, dan is het al heel wat.

Of noem het de KOTA mode Lifestyle show.

Als je daar GVD.  nog betaald wordt ook om daar te geinen , ga dan kiten kiten kiten en FIlmen kiten filMEN !    en niet afvragen wat nou hippe kleding is!  een uur lang.

en de echte kitelifestyle is nog altijd beulen , plezier hebben en er voor elkaar zijn,  niet wie het hipste broekje aan heeft of het gruwelijkste petje...

nik
Gast
Antwoord #47 November 09, 2005, 12:27:01
edit2Rapporteer  
volgens mij moet we die " dikke" ,dennis wat meer credits geven,
is op en top sportman en weet wat het is om voor je sport, dan wel een heel andere
je volledig in te zetten, kon je ook wel merken aan zijn interview`s
maar wel weinig actie helaas.
Tom

Antwoord #48 November 09, 2005, 14:24:28
edit2Rapporteer  
Hey Dave kan jij je niet aanmelden om volgend jaar te filmen en de shit in elkaar te zetten dan hebben we psekers minder crap Smiley
Wanneer is deel 2 ?!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.