VCWB
Gast
|
Ook namens het Veluws College Walterbosch veel sterkte voor familie en vrienden toegewenst! De vlag hing vandaag halfstok..
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Ik kende Jorrit niet maar aan alle familie, nabestaanden en vrienden veel sterkte toegewenst.
|
|
|
Joren

|
Ik kende Jorrit niet persoonlijk maar toch is dit wel heel erg dichtbij... Ik ben geschokt...
Heel erg veel sterkte aan alle familie, vrienden en nabestaanden.
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Kitesurfer overleden na botsing tegen pier Uitgegeven: 7 november 2005 16:14 IJMUIDEN - Een 18-jarige kitesurfer is zondagavond overleden aan de verwondingen die hij 's middags had opgelopen tijdens het kitesurfen. De politie meldde maandag dat hij door nog onbekende oorzaak tegen de Zuidpier in IJmuiden was gebotst. Omstanders wisten de kitesurfer uit het water te tillen. Op dat moment was de man al bewusteloos. Tussen de blokken van de pier hebben de politie en de reddingsbrigade de man gereanimeerd. Hij overleed in het ziekenhuis. http://www.nu.nl/news/621787/10/Kitesurfer_overleden_na_botsing_tegen_pier.html
|
|
|
|
slufterhufters.com

|
Ooggetuigen hebben anders vertelt.
Dat hij raar viel en schijnbaar bewusteloos is geraakt bij de val, zijn kite trok hem richting de pier.
Dus dat hij vlak bij de pier aan het kiten was en op de pier is geknalt is dus niet waar.
Het zou hem sieren dat iedereen zijn post aanpast en de onwaarheden weghaalt.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Worden schieten te kort voor de vrienden kenissen en nabestaanden
gecondoleerd
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Dit moeten we ook even melden aan Nu.nl of heeft iemand dit al gedaan?
|
|
|
Fe®®y

|
Net thuis toch nog schrikken (huilen_kitesmiley)
Aan iedereen gecondoleerd verder kom ik ff niet.
|
|
|
mazzomrx

|
Gisteravond was al ik geschokt door het nieuws dat hij een ongeluk had gehad.
Vanochtend schok ik nog meer van dit treure bericht. Woorden schieten tekort.
Jorrit bedankt voor de mooie momenten op het strand en op de feestjes!
Sterkte gewenst aan de familie, zijn vriendin en maten.
Gecondoleerd.
R.I.P.
(cry_kitesmiley)
|
|
|
Lord of the Boards

|
Shit man. Hoor net het slechte nieuws van een kitemaatje. Ik ken Jorrit niet, maar dat maakt niet uit. Hij is toch een van ons en het is gewoon verschrikkelijk dat iemand dit moet overkomen. Damn.
Iedereen gecondoleerd en heel veel sterkte
|
|
|
tom_beul
Gast
|
R.I.P
Veel sterkte aan familie en nabestanden! Ik ken Jorrit niet hij is toch ene kitesurfer jammer dat het hem had moeten overkomen
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ja echt nikszooi. Veel sterkte!! Ik voel me echt rot als ik dit hoor.
Ik probeer er altijd over na te denken hoe je dit kan voorkomen. Ik ben bang dat het gewoon bijna niet mogelijk is. Ik vind wel dat er betere regels moeten komen voor kitesurfers. Bepaalde regelgeving, indien je daar niet aan voldoet krijg je een boete.
1. Helm op, impactvest en mes 2. Kitesurfen in Nederland boven de windkracht 6 niet toegestaan, behalve op wedstrijden (toezicht). 3. Regels over kitemaat gebruik. Zeg maar boven de windkracht 6 is het niet toegestaan een 16meter te nemen.
Maar ja hoe ga je dat controleren.......... Het valt wel op dat zulke ongelukken op zee gebeuren. Je zou denken dat binnenwateren gevaarlijker is?
Iedergeval veel sterkte aan de familie.
|
|
|
Naish........what else???

|
Voor de derde keer zit ik weer met een vreselijk gevoel in m'n maag. Waneer je de kiters alle 3 persoonlijk kende is het moeilijk te bevatten, alle kiters waren zeer ervaren en toch dit...........?! Veel ervaring en een goede conditie geven geen garanties..............onbegrijpelijk!
Strerkte aan de familie en vrienden!
Jorrit ik zal je missen!!!
Bob
|
|
|
Rich

|
Oh mijn god wat erg.....heb er gewoon geen woorden voor....
Alle vrienden en familie heel veel sterkte!
|
|
|
slufterhufters.com

|
terrorwally, lees je eigen post ff door en zie wat een onzin je uitkraamt.
Gelukkig kan je in je eigen posts door op Verander te drukken de boel nog eens rechtzetten.
Schaam je.
|
|
|
Rudolf

|
Nee toch...die jongen blijkt ook nog een broer van een vriend van me te zijn. Heel veel sterkte familie en vrienden!!!
|
|
|
terrorwally
Gast
|
terrorwally, lees je eigen post ff door en zie wat een onzin je uitkraamt.
Gelukkig kan je in je eigen posts door op Verander te drukken de boel nog eens rechtzetten.
Schaam je.
Ik weet niet hoe jij het leest, maar ik vind het ook vreselijk voor de nabestaande, dat betekent niet dat het een slechte zaak is om hierover te praten en te kijken of het te voorkomen is. Elke kiter heeft een naar gevoel als zo iets gebeurd en het is normaal dat je jezelf afvraagt "kan dit mij ook overkomen en is het te voorkomen?" Natuurlijk gaat de steun uit naar de nabestaande en iedereen die hun helpt in het proces. Alleen we kunnen wel proberen hieruit een les te trekken en het niet gelijk in de doofpot te stoppen. Als mijzelf zoiets zou overkomen, zal ik het prettig vinden dat mensen erover praten en dat in de toekomst de sport misschien veiliger wordt. Iedergeval veel sterkte aan de vrienden van hem op dit forum, familieleden en andere vrienden.
|
|
|
Flakkee-John

|
Fly your own way now Jorrit.
Veel sterkte aan de familie en naaste vrienden. Waarom? deze vraag zal altijd onbeantwoord blijven waarom? waarom?
John
|
|
|
THEGREEN

|
Sorry maar het gaat hier over een ervaren kitesurfer....
Btw, ik heb helemaal geen zin om hierover te discussieren.... ben totaal overdonderd door dit ongeluk en denk na....... (cry_kitesmiley)
R.I.P. Jorrit.....
|
|
|
|
NIELZZZZ

|
WAAROM GEBEURD DIT!! heel veel sterkte aan de familie. sterkte medekiters
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
... hier zijn eigenlijk geen woorden voor...
Carpe diem...
Sterkte aan allen die meevoelen!
|
|
|
KiteDemon

|
Heel triest.
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen voor dit verlies.
Geen woorden voor.
|
|
|