Wel eens een half uurtje in Januari langs de kant gestaan in je natte wetsuit? Ik ga er voor de winter ook een halen. Het is gewoon om je extra warm te houden op de kant in de wat koudere dagen.
Ziet er net zo debiel uit als een short over je wetsuit!
jongee..... het gaat er toch om dat je warm blijft, nie dat het er debiel uit ziet.... en bovendien moeten kiters die in januarie nog beulen wel hele rare dingen doen om er debiel uit te zien.
Phoe ik snap dat het is om de wind tegen te houden als je je bammetje op de kant aant opeten bent. Maar daar kun je toch ook een oudzeiljack of iets dergelijks voor gebruiken? Althans dat doe ik nu al.
Maar idd ik denk dat het net zoiets als shorts en een lycratje over je pak..Sommige mensen willenm er nou eenmaal peppie uit zien.
JE gebruikt dat ding om warm te blijven op de kant.....tja daar kan je ook andere jassen voor halen. Dit is dus niet te vergelijken met die shorts/lycras, je gaat er niet mee het water op. Althans.....dan moet je wel heel debiel zijn.
Heb ook wel een instructeurs gezien die ze dragen. Zij gaan er wel mee het water in, maar aangezien zij het merendeel van de lestijd niet zelf aan het kiten zijn en dus in ondiep water toe staan te kijken houden zij het lekker warm... :
Maar kan me inderdaad ook voorstellen dat je hem na een kitesessie bij lage tempratuur gebruikt om lekker een beetje op te warmen.... (grinnik_kitesmiley)
Voor 11 november, langs de deuren om mensen te bedreigen en hun etenswaar af te pakken
Whahaha....
Maar nu de temperaturen kelderen heeft het wel degelijk nut! beneden de 10°C en met een windje op je body, koel je binnen 10 minuten snel af als je even pauze neemt en niet beweegt.
ik heb ook altijd met koude dagen een soort neopreem jassie bij me..... nee je moet gaan staan kou lijden als je een boterhammetje eet of een energie booster.